اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمام:

تهدید مداوم آمریکا نشانه دشمنی ذاتی با ایران است

امام جمعه خمام گفت: تهدید مداوم آمریکا نشانه‌ دشمنی ذاتی این کشور با ایران است.

تهدید مداوم آمریکا نشانه دشمنی ذاتی با ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام، حجت‌الاسلام علیرضا عاشوری عصر امروز در جلسه‌ ستاد دهه‌ فجر این شهر با بیان اینکه افرادی هستند که دغدغه‌ رابطه با دشمن شماره‌ یک کشور را دارند، اظهار کرد: هر زمان که دستی از طرف ایران به منظور دوستی به طرف دشمن دراز شد جسارت آنها را بیشتر از پیش کرد.

وی افزود: در شش ماه اخیر میزان تهدیداتی که از طرف آمریکا متوجه کشور ما شده به جرأت می‌توان گفت در 6 سال گذشته متوجه کشور ایران نبوده است.

عاشوری با اشاره به اینکه روز و یا هفته‌ای نمی‌شود که آمریکا نگوید گزینه‌ نظامی روی میز ماست، گفت: در حالی که از طرف ایران با نرمی صحبت می‌شود تا جایی که بازگشایی سفارت آمریکا در ایران محال و غیرممکن نیست.

وی تهدید مداوم آمریکا را نشانه‌ دشمنی ذاتی این کشور با ایران دانست و تصریح کرد: نظام اسلامی به برکت همین ایامی که در آن ایثارگری‌هایی انجام شده در نبرد مستقیم با آمریکا به پیروزی رسیده است.

امام جمعه خمام حفظ و حراست از انقلاب را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تقابل مستقیم و قاطع با آمریکا در گزینش سیاستمداران ضروری است.

وی ادامه داد: در انتخاب سیاستمداران باید کسانی را برگزینیم که در تقابل مستقیم و قاطع با دشمن شماره‌ یک یعنی آمریکا باشند زیرا با آنها مصالحه و گفت‌وگو فایده‌ای ندارد و تنها خواستار مالکیت تمام جهان هستند.

عاشوری با اشاره به سیاست‌های امام راحل، متذکر شد: امام خمینی (ره) سیاست‌ها را به‌خوبی بیان کردند و ما باید این آرمان را باور داشته و هرگز سستی و تنبلی از خود نشان ندهیم.

وی ایام فجر را بهانه‌ خوبی دانست که تاریخ 35 ساله‌ انقلاب را یادآوری کنیم و پی‌ببریم که چه زمان پیشرفت داشته و چه زمان به عقب بازگشته‌ایم.

انتهای پیام/2300/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول