اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان 115 امام حسین(ع) کاشان:

دشمن «ولایت‌ فقیه» را نشانه گرفته است

فرمانده گردان 115 امام حسین(ع) کاشان با بیان اینکه دشمن زره خدشه‌ناپذیر «ولایت‌ فقیه» را نشانه گرفته است گفت: تا زمانی که پرچم ولایت مطلقه فقیه در این سرزمین برافراشته باشد هیچ قدرتی جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارند.

دشمن «ولایت‌ فقیه» را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رضا کوهکن در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: با یک نگاه کلی به شرایط این سرزمین قبل از انقلاب اسلامی متوجه وضعیت کشور در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به خصوص در زمینه وابستگی کشور در حوزه‌های مختلف می‌شویم تا جایی که تصمیمات حساس و مهم قبل از انقلاب در این کشور توسط سازمان موساد گرفته می‌شد.

وی با اشاره به حضور 40 هزار مستشار آمریکایی و اسراییلی در ایران بیان داشت: علاوه بر هزینه گزافی که این مستشاران به کشور تحمیل می‌کردند و چپاولگری‌های دیگری که آمریکایی‌ها پیش از انقلاب در مورد سرمایه‌های ملی این سرزمین انجام می‌دادند، با وقاحت تمام مبلغی را نیز به عنوان حق توحش از ایران گرفتند تا حکومت شاه را به عنوان ژاندارم منطقه برای تأمین منافع آمریکا و اسراییل به رسمیت بشناسند.

فرمانده گردان 115 امام حسین(ع) کاشان صفت «انفجار نور» برای انقلاب اسلامی را بسیار شایسته دانست و گفت: در شرایطی که به واسطه حکومت طاغوت کشور در ظلمتی مطلق فرو رفته بود خیزش مردم مسلمان ایران نوری جاودان در آن پدید آورد که تا امروز روشنایی‌اش نه تنها این مرز و بوم بلکه سایر کشورهای اسلامی را نیز در بر گرفته است.

کوهکن در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح فوکویاما برای ایران ابراز داشت: بر طبق این طرح ایران و شیعه دارای دو بال سرخ عاشورایی و سبز مهدویت است و از زرهی به نام ولایت مطلقه فقیه بهره‌مند است بنابراین برای تضعیف آن باید این دو بال را نشانه گرفت و به زره مستحکم ولایت فقیه آسیب رساند.

وی پدید آوردن خرافه در فرهنگ عاشورا و ایجاد شبهه در مبحث مهدویت را از برنامه‌های دشمن برای تحقق طرح فوکویاما عنوان و خاطرنشان کرد: در این میان ولایت‌ فقیه نیز رکن رکینی است که دشمن از هر فرصتی برای تضعیف و زیر سؤال بردن آن بهره می‌جوید چنانکه در فتنه 88 با تمام قوا به مصاف آن آمد.

فرمانده گردان 115 امام حسین(ع) کاشان با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» عنوان کرد: تا زمانی که ولایت فقیه در رأس این کشور باشد هیچ قدرتی جرأت تعرض به این مرز و بوم را نخواهد داشت.

پس از سخنان رضا کوهکن فرمانده گردان 115 امام حسین(ع)، بسیجیان این گردان سرودی انقلابی را به مناسبت دهه مبارک فجر به صورت حماسی اجرا کردند.

انتهای پیام/2406/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول