اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر:

خط آبرسانی کوثر به شهرستان جم 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: خط آبرسانی کوثر به شهرستان جم 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خط آبرسانی کوثر به شهرستان جم 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

حیدر دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: تلاش برای اجرای پروژه‌های مختلف آبرسانی در سطح استان در دستور کار مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان است و در این مسیر از تمام توان و امکانات موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

وی افزود: شهرستان جم با توجه به خشکسالی‌های اخیر با مشکلاتی در حوزه آب مواجه است که تدابیری برای غلبه بر این مشکلات اندیشیده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه خط آبرسانی کوثر به شهر جم خاطرنشان کرد: این پروژه از اهمیتی حیاتی برای جم برخوردار است و برای تسریع در اجرای پروژه، در حال تلاش برای واگذاری کامل آن به وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس هستیم.

دهقانی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هزینه اجرای این خط آبرسانی مشترکا برعهده وزارتخانه‌های نفت و نیرو است، اما به دلیل مشکلات اعتباری، وزارت نیرو نتوانسته به همه تعهدات مالی‌اش عمل کند، از این رو در تلاشیم تا مجوزهای دولت برای واگذاری کامل پروژه به وزارت نفت انجام شود.

این مسئول گفت: بر اساس برآوردهای انجام گرفته خط آبرسانی کوثر به شهرستان جم 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: مهندس نصوری مدیرعامل منطقه ویژه پارس به عنوان نماینده وزارت نفت در اجرای مصوبات استان بوشهر با دلسوزی فراوان موضوع خط آبرسانی جم را پیگیری کرده که امیدواریم اقدامات نهایی برای واگذاری پروژه به نفت انجام شود تا شاهد تسریع در اجرای آن باشیم.

دهقانی تأکید کرد: مردم جم منتظر تکمیل و راه‌اندازی این پروژه زیرساختی و مهم هستند و باید تمام ظرفیت موجود را برای تسریع در تکمیل این طرح به کار گیریم.

انتهای پیام/2451/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول