اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/34

تبیین دستاوردهای انقلاب در مدارس نکا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا گفت: تبیین اهداف، برنامه‌ها و دستاوردهای مختلف انقلاب از لسان روحانیون در مساجد و مدارس و اماکن تجمع مردم از موارد مهمی است که در طول دهه فجر دنبال می‌شود.

تبیین دستاوردهای انقلاب در مدارس نکا

حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: تبیین اهداف، برنامه‌ها و دستاوردهای مختلف انقلاب از لسان روحانیون در مساجد و مدارس و اماکن تجمع مردم از موارد مهمی است که در طول دهه فجر دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور روحانیون در مساجد به‌عنوان پایگاه حفظ و تعظیم شعائر دینی از مسائل مهمی است که مورد توجه است تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تبیین انقلاب و دستاوردهای آن توسط روحانیون در مساجد شهر و روستا برگزار می‌شود.

الیاسی با اشاره به برگزاری گفتمان دینی در مدارس نیز یادآور شد: برگزاری حداقل 10 برنامه گفتمان دینی در مدارس با هدف روشنگری انقلاب و تبیین دستاوردهای آن از برنامه‌های اولویت‌دار در این دهه است.

وی افزود: در زمان فعلی با توجه به دسیسه‌های مختلف دشمنان مراقبت از کشور در برابر تهدیدات نرم دشمن، با ایجاد همبستگی و اتحاد موضوعی حیاتی است و لذا باید این حفظ و حراست در جای جای مکان‌ها، مدارس، مساجد، محافل فرهنگی و هنری و سیاسی و... انجام شود.

الیاسی با تاکید بر حضور پرشور روح در مراسم‌های دهه مبارک فجر گفت: مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر و شرکت مردم در جشنی که خود مسبب و علت آن بوده‌اند از مسائلی است که نباید نادیده گرفته شود و در این راستا همه ما براساس وظیفه خود از مردم در جشن‌های مختلف انقلاب دعوت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا با تاکید بر وحدت و اتحاد در برنامه‌ها خاطرنشان کرد: افزایش اتحاد و همبستگی در برنامه‌های دهه فجر سبب ناامیدی دشمنان شده و ما را در رسیدن به اهداف عالیه انقلاب مصمم‌تر می‌کند.

وی گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال باید با برخورداری از ویژگی‌های ایجاد وحدت و همدلی، انسجام، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه به ارزش‌ها، مصلحت دین، نظام و مردم را به همراه دارد.

الیاسی با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه فجر در این اداره نیز اظهار داشت: حدود 20 برنامه محوری در دهه فجر امسال در دست اجرا داریم  که به همت هیئت مذهبی، مراکز قرانی و گروه هدف ما برگزار می‌شود که دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری ایستگاه نقاشی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، همایش روحانیون و انقلاب، برگزاری جشنواره کودک و نوجوان، توزیع کلیپ انقلاب از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/86002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول