اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/23

اعلام ویژه برنامه‌های دهه فجر در کجور نوشهر

بخشدار کجور نوشهر با اعلام برنامه‌های ایام دهه فجر گفت: 40 برنامه برای ایام دهه مبارک فجر در بخش کجور تدارک دیده شده که به‌صورت منظم و روزانه اجرا می‌شود.

اعلام ویژه برنامه‌های دهه فجر در کجور نوشهر

نادر موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر در بخش کجور را تشریح کرد.

وی بیان داشت: همزمان با آغاز سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در بخش کجور با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

موسوی‌زاده تصریح کرد: در این راستا دو وظیفه مهم بر دوش ما است که ابتدا باید بتوانیم نسبت به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید اقدام خوبی انجام دهیم و دوم آن‌که در حفظ و حراست از این میراث گران‌بها کوشا باشیم و فعالانه در فعالیت‌های دهه مبارک فجر قدم برداریم تا توانسته باشیم  در این راه قدم مثبتی برداشته باشیم.

وی عنوان کرد: باید یاد و خاطره حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه سازی‌های مردم انقلابی ایران را در اذهان زنده کرد.

بخشدار کجور نوشهر بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های دهه فجر امسال با تنوع بیشتر و شور و نشاط فراوان‌تر و با مشارکت حداکثری مردم اجرا شود.

این مسئول ادامه داد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم دستاوردهای نظام را به درستی با نسل نوجوان و جوان که در ایام انقلاب نبودند در میان بگذاریم.

وی به ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در بخش کجور اشاره کرد و گفت: حدود 40 برنامه برای ایام دهه مبارک فجر در بخش کجور تدارک دیده شده است که به‌صورت منظم و روزانه اجرا می‌شود.

بخشدار کجور نوشهر تصریح کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه بخش کجور، برگزاری مسابقات قرآنی و نشست‌های بصیرتی، برگزاری مراسم ادعیه و مذهبی، مسابقات ورزشی، رژه موتورسواران، جلسه با مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر در بخش کجور است.

موسوی‌زاده در پایان بیان داشت: دیدار با خانواده‌های معظم ایثارگران، شهدا و اهدای لوح و هدایا و نیز عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام در بخش کجور است.

انتهای پیام/86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول