اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/25

بهره‌برداری از 3 پروژه عمرانی کجور در دهه فجر

بخشدار کجور نوشهر از افتتاح و بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی در ایام دهه فجر در کجور خبر داد.

بهره‌برداری از 3 پروژه عمرانی کجور در دهه فجر

نادر موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه آب‌بندان کجور، نخستین گرمابه خورشیدی در بخش کجور در روستای لرگان و بهره‌برداری از آسفالت راه روستایی " لشکنار" جزء پروژه‌هایی است که در دهه فجر در بخش کجور رسما افتتاح می‌شود.

وی بیان داشت: ویزیت رایگان نیز در محل نماز جمعه کجور در ایام دهه فجر انجام می‌شود که این امر نیز در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم این منطقه است.

بخشدار کجور  به اهمیت پاسداشت دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز پیروزی ملت مسلمان ایران بر تمامی مستکبران جهان است که این پیروزی بزرگ در حقیقت باید آن را به عنوان اعجاز بزرگ قرن نامگذاری کرد که در یک قرن اخیر کم‌نظیر است که به‌دست معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

این مسئول افزود: انقلاب اسلامی امروز به عنوان یک الگوی کامل و سرمشق برای دیگر انقلاب‌های جهان مبدل شده است.

موسوی‌زاده تصریح کرد: بعد از گذشت سی و چهار سال از انقلاب اسلامی و علی‌رغم تمام توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان نظام، به برکت خون شهداء و رهبری‌های مقام معظم رهبری همچنان چون نگینی در جهان می‌درخشد و در اوج افتخار و اقتدار است.

بخشدار کجور اذعان داشت: ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران متعالی و مقدس است و باید به نحو احسن معرفی شده و به نسل امروزی شناسانده شود و باید برنامه‌ریزی‌ها در برگزاری مراسم‌ این ایام طوری باشد که حق مطلب اداء شود.

وی در پایان بر حضور حماسی مردم سلحشور در راهپیمایی 22 بهمن که نمادی از مقاومت و ایستادگی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است تأکید کرد.

انتهای پیام/‌86019/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول