اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/24

اعزام 400 مبلغ به مدارس و مساجد مازندران در دهه فجر

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 400 نفر از مبلغان به مدارس، محافل و مساجد استان اعزام می‌شوند.

اعزام 400 مبلغ به مدارس و مساجد مازندران در دهه فجر

حجت‌الاسلام ناصر شکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت:همزمان با ایام‌الله دهه فجر اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران مسئولیت دو کمیته قرآنی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی از ستاد دهه فجر استان را به عهده دارد.

وی افزود: در راستای انجام این مهم و مردمی کردن جشن پیروزی سازمان جلسات متعددی را برگزار کرده که آخرین جلسات آن امروز با حضور مدیران ادارات برگزار می‌شود.

شکریان بیان داشت: اعضای کمیته قرآنی سازمان نیز روز پنج‌شنبه با حضور 400 نفر از مدیران مراکز، موسسات و خانه‌های قرآنی با استاندار و رئیس دارالقرآن کشور دیدار می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: رونمایی از سه انیمیشن قرآنی از سوی دارالقرآن سازمان، جشنواره وبلاگ‌نویسی موسسات و مراکز و خانه‌های قرآنی با موضوع دهه فجر انجام می‌شود.

وی اذعان داشت: جشنواره قرآنی کودک ونوجوان، جشنواره قرآنی جوان، جشنواره قرآنی خانواده و تجلیل از برترین‌های قرآنی در مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه در فضای مجازی نیز ارسال پیامک‌های قرآنی با موضوع انقلاب صورت می‌گیرد، گفت: برگزاری مسابقات و اهدای جوایز به برندگان از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

شکریان تصریح کرد: برای مردمی برگزار کردن جشن انقلاب نیز از کمیته‌های مذهبی، تشکل‌های دینی، انجمن‌های اسلامی و کانون مداحان کمک گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی تریبون اهل بیت هستند خاطرنشان کرد: وبلاگ‌نویسی با موضوع انقلاب، اعزام 400 نفر از مبلغان به مدارس، محافل و مساجد استان، در اختیار گذاشتن سرودهای انقلابی مداحان مذهبی به تمام مداحان برای استفاده در دهه فجر، چاپ پوستر و سی‌دی مربوط به دهه فجر از دیگر اقدامات این سازمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: بیش از 4 هزار و 700 هیئت مذهبی دارای کد رایانه‌ای ثبت شده، 2 هزار و 500 هیئت مذهبی دارای مجوز رسمی فعالیت از سازمان تبلیغات مازندران و یک‌هزار و 300 مسجد استان آماده برگزاری جشن دهه فجر انقلاب هستند.  

انتهای پیام/86009/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول