اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/24

قدمی: 700 برنامه ورزشی در ایام دهه فجر در مازندران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان مازندران از برگزاری 700 برنامه ورزشی در ایام دهه فجر در مازندران خبر داد.

قدمی: 700 برنامه ورزشی در ایام دهه فجر در مازندران برگزار می‌شود

مجتبی قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در تشریح برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ایام‌الله دهه فجر گفت: همایش بزرگ ورزشکاران رشته‌های ورزشی اسکیت، موتور سواری و دوچرخه سواری برای تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل و شهدا از فرودگاه دشت ناز تا گلزار شهدای ساری در روز 12 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

وی حضور روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های مختلف مازندران به همراه ورزشکاران، در منزل شهدا را از دیگر برنامه‌های سازمان ورزش و جوانان مازندران در ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد و افزود: به منظور تجدید یاد و خاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همایش جوان و بسیج با حضور مسئولان در ساری برگزار می‌شود.

دبیر کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر مازندران در ادامه تصریح کرد: در ایام دهه فجر مسابقات مختلف ورزشی در دو بخش مردان و زنان در مازندران با حضور گسترده جوانان برگزار می‌شود.

قدمی همچنین برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش مازندران، برگزاری جشنواره ایروبیک و ژیمناستیک را از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام الله دهه فجر در مازندران اعلام کرد و گفت: برگزاری بازی‌های بومی و محلی نیز در دستور کار قرار داد.

این مسئول از برنامه‌ریزی برای حضور همه جانبه ورزشکاران در نماز جمعه 18 بهمن ماه خبر داد و گفت: پایگاه سلامت هیئت پزشکی ورزشی در همه مصلی‌های مازندران فعال می‌شود.

معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان مازندران از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان ورزشی شهرستان ساری در ایام الله دهه فجر خبر داد.

قدمی در پایان اذعان داشت: در ایام دهه فجر امسال 700 برنامه ورزشی در سطح استان مازندران برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/86005/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول