اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهمئی خواستار شد

انتظار از دستگاه‌ها برای اجرای مناسب برنامه‌های دهه فجر در بهمئی

امام جمعه بهمئی از همه دستگاه‌های این شهرستان خواست تا برنامه‌های مناسب و در خور شأنی در دهه فجر این شهرستان برگزار کنند.

انتظار از دستگاه‌ها برای اجرای مناسب برنامه‌های دهه فجر در بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، عصر امروز جلسه ستاد دهه فجر در فرمانداری شهرستان بهمئی برگزار شد.

در این نشست امام جمعه بهمئی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما هم به لحاظ شکلی و هم ماهیتی در دنیا و عصر کنونی بی‌نظیر است و این را نه فقط ما بلکه همه مردم دنیا و محققان و مفسران جهان می‌گویند.

حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت اذعان داشت: در سوره فجر نیز که در شأن امام حسین (ع) است و خداوند در آن قسم یاد کرده است، مصداق آن امام راحل است چرا که امام نیز اسلام را زنده کرد و اسلام و قرآن را از مهجوریت بیرون آورد.

وی عنوان کرد: اگر امروز هر تحول سیاسی و انقلابی به وجود می‌آید الگو گرفته از انقلاب اسلامی بوده و انقلاب ما نیز الهام گرفته از قیام امام حسین (ع) است که این انقلاب هم زمینه‌ساز انقلاب امام زمان «عج» است.

سیادت خاطرنشان کرد: باید پیرو امام و رهبری و دنباله‌رو خون شهیدان و شعارها و عواملی باشیم که باعث پیروزی این انقلاب عظیم شدند.

فرمانده سپاه بهمئی در این نشست گفت: برنامه فرهنگی دهه فجر از طریق سپاه استان برای ما ارسال شد که ما نیز به همه پایگاه‌های شهرستان ارسال کردیم.

امیدعلی شریعت‌نیا بیان کرد: در برنامه‌ای که تدارک داده شده برای سالروز ورود حضرت امام 50 موتور سوار با پوشش لباس بسیجی و نصب پرچم آماده رژه موتوری خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی نیز در این نشست گفت: مهم‌ترین بحث در مورد برنامه‌های دهه فجر ایجاد نظم و امنیت در سطح شهرستان است که نیروی انتظامی عهده‌دار این وظیفه است.

انتهای پیام/82009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول