اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت از مسئولان مرتبط خواستار شد

ضرورت ساماندهی هر چه سریع‌تر بازارچه میوه‌فروشان باشت

فرماندار باشت از مسئولان مرتبط خواستار ساماندهی هر چه سریع‌تر بازارچه میوه‌فروشان باشت شد.

ضرورت ساماندهی هر چه سریع‌تر بازارچه میوه‌فروشان باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز جلسه تنظیم بازار شهرستان باشت با حضور سیدموسی حسینی فرماندار و سایر اعضای جلسه و با هدف بررسی شرایط و وضعیت موجود در بازار و ارائه گزارشاتی از عملکرد کاسبان و نظارت بر بازار و کالا در سطح شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که پس از نیم ساعت تاخیر برگزار شد، سیدموسی حسینی با ابراز نگرانی از وضعیت رعایت نکردن نظم و عدم حضور به موقع اعضای جلسات اظهار کرد: تا زمانی که وقت‌شناسی و استفاده درست از زمان را سرلوحه کار خویش قرار نداده، نمی‌توانیم ادعای مدیریت با توان بالا را داشته باشیم، چرا که این موضوع خود ضعف در مدیریت است، بنابراین لازم است مسئولان در این خصوص توجه داشته باشند.

فرماندار شهرستان باشت در ادامه جلسه به برخی تفاوت‌های اساسی در قیمت کالاهای مختلف در شهرستان اشاره و اذعان کرد: ضمن تلاش‌ها و همت گماردن نهادها و ادارات شهرستان در راستای برقراری نظم در بازار اما هنوز شاهد برخی از دوگانگی‌ها در قیمت برخی محصولات هستیم که لازم است مسئولان ذی‌ربط نسبت به شناسایی متخلفین اقدام و با نظارت کامل به بهبود وضعیت بازار کمک کنند.

حسینی تصریح کرد: بازارچه میوه‌فروشان و گردآوری میوه‌فروشان در مکانی مشخص که از مدت‌ها به معضلی در شهرستان تبدیل شده است، باید ساماندهی شده و مسئولان با تعامل و همکاری هر چه سریعتر تکلیف این موضوع را مشخص کنند.

این مسئول تاکید کرد: این بازارچه از مدتها پیش در حالی آماده شده که برخی از قوانین و اصول در آن رعایت نشده و همین موضوع یکی از دلایل به تاخیر افتادن انتقال میوه‌فروشان به یک مکان است.

وی در ادامه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار سریعأ به مسئولان گزارش داده تا برای برخورد با این افراد اقدام شود.

بهروز قلی‌زاده نیز در این جلسه با اشاره به لزوم اسلامی‌سازی بازار گفت: بسیج اصناف جهت همکاری و تعامل با اتاق اصناف در شهرستان آماده بوده و با مستقر شدن در مکان اتاق اصناف می‌تواند بهتر از پیش به کار خود ادامه داده تا با برقراری نظم کلی و حاکم شدن قوانین اسلامی بر بازار شاهد داد و ستد اسلامی باشیم.

این فرمانده ارشد نظامی اظهار کرد: نرخ متعارف شهرستان باید مشخص شده و افراد را به رعایت آن موظف کنند.

وی ادامه داد: نسبت به تایید فروشندگان نیز در شهرستان باید اقداماتی را انجام داد که هر فردی به راحتی و بدون گزینش در جامعه کاسبان قرار نگیرد.

انتهای پیام/82009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول