اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورا شهر بابلسر تأکید کرد

ضرورت راه‌اندازی بازارچه کشاورزی در بهنمیر

رئیس شورا شهر بابلسر بر ضرورت راه‌اندازی بازارچه کشاورزی در بهنمیر تأکید کرد.

ضرورت راه‌اندازی بازارچه کشاورزی در بهنمیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رضا رستگار امشب در جلسه تودیع و معارفه سرپرست بخشدار بهنمیر با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه مردم زنده است و مردمی که در کمبودها زندگی می‌کنند باید محترم شمرده شده و مشکلات آنان رفع شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات بخش بهنمیر بر هیچ کس پوشیده نیست، ادامه داد: به رویکرد توریستی بهنمیر نیاز است هر چه زودتر جاده ساحلی آن به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورا شهر بابلسر تصریح کرد: اگر بهنمیر از لحاظ اقتصادی متحول شود یعنی شهرستان متحول شده است باید برای توسعه فرهنگی و اقتصادی آن برنامه‌ریزی شود.

رستگار با تأکید به اینکه بهنمیر تبدیل به شهری توریستی در سطح کشور شود، اذعان داشت: بهنمیر توانست در بین سه استان ساحلی رتبه برتر حفظ ساحل را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: به واسطه باز شدن جاده ساحلی به طرح هادی روستاهای ساحلی توجه بیشتر شود تا با جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری در بخش برای جوانان اشتغالزایی شود و جوانان تحصیل کرده مجبور نباشند با بلال فروشی زندگی خود را سپری کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور بهنمیر با بیان اینکه بهنمیر با داشتن بیش از 56 نوع محصول در بخش کشاورزی، کشاورزان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، تصریح کرد: با راه‌اندازی بازارچه قوی و هدفمند بسیاری از مشکلات کشاورزان حل می‌شود.

رستگار، با اشاره به اینکه مردم عرب‌خیل در بحث آبرسانی با مشکلات جدی مواجه هستند، گفت: با آسیب‌شناسی می‌توانیم برای رفع مشکلات آبرسانی اقدام کنیم.

رئیس شورای شهر بابلسر تصریح کرد: با ورود سرمایه‌گذار به بخش بهنمیر می‌توانیم از لحاظ کمی و کیفی بهنمیر را به پیشرفت قابل توجه‌ای برسانیم.

امام جمعه بهنمیر نیز در این مراسم خدمت‌رسانی به مردم را نوعی عبادت دانست و اظهار داشت: هر مسئولی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول فعالیت است باید بداند خدمت به مردم عبادت بوده و باید تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات مردم انجام دهد.

حجت‌الاسلام محمدحسین شریف‌تبار افزود: تخصص، اخلاق مداری عدالت، تکریم ارباب رجوع، تقوی و بررسی مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع آن از مهم‌ترین وظیفه یک مدیر است.

وی خطاب به مسئولان اذعان داشت: مسئولان موظفند وظایف خود را در چارچوب قانون نظام جمهوری اسلامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهند.

شریف‌تبار اضافه کرد: شغل امانتی از طرف ملت برای مسئولان، بنابراین باید توجه داشت پست و مقام، طعمه و دسیسه امرار معاش نیست بلکه امانتی است که باید به صورت کامل آن را انجام داد.

به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات مسیب میررمضانی سرپرست قبلی این بخشداری تقدیر و مجتبی حبیب‌نژاد به عنوان سرپرست جدید بخشداری بهنمیر انتخاب شد.

انتهای پیام/86010/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول