اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

بازارچه دائمی شهید چمران بروجرد افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری بروجرد گفت: به مناسبت دهه فجر بازارچه دائمی شهید چمران بروجرد افتتاح می‌شود.

بازارچه دائمی شهید چمران بروجرد افتتاح می‌شود

جمشید بیرانوند امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بروجرد از افتتاح چند طرح در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: یکی از این طرح‌ها بازارچه دائمی شهید چمران است که با 47 غرفه عرضه مواد پروتئینی، میوه و تره بار و ... در غرب کشور از بزرگ‌ترین بازارچه‌ها به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: احداث این بازارچه با 30 درصد پیشرفت متوقف شده بود که با تلاش شبانه‌روزی و علی‌رغم سرما و شرایط نامساعد جوی، 70 درصد باقیمانده نیز رو به اتمام است و همزمان با ایام پیروزی انقلاب به بهره‌برداری می‌رسد.

بیرانوند خاطر نشان کرد: پروژه بازارچه دائمی نسترن نیز که در خیابان امام حسین(ع) بروجرد واقع شده است، از مرداد ماه سال جاری آغاز شده و به لطف خداوند در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: فروشگاه عرضه مستقیم مرغ و میوه نیز در این ایام در خیابان آزادی افتتاح می‌شود که مرغ مورد نیاز شهروندان را با قیمت 1300 تومان کمتر از نرخ بازار عرضه می‌کند.

بیرانوند با اشاره طرح‌های در دست اقدام، تصریح کرد: پروژه‌های بازارچه البسه در خیابان 45 متری بسیج و سردخانه 20 هزار تنی به منظور نگهداری مرغ و میوه مورد نیاز شهروندان از دیگر پروژه‌هایی هستند که در دست اجرا است.

انتهای پیام/2304/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول