اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 12 تا 23 بهمن ماه صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه معرفی و عرضه محصولات کشاورزی در کرمان

معاون جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: نمایشگاه معرفی و عرضه محصولات زیربخش کشاورزی از 12 تا 23 بهمن ماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه معرفی و عرضه محصولات کشاورزی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود راشدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه بحران آب بر روند کشاورزی در استان کرمان تاثیر گذاشته است، اظهار داشت: در حال حاضر در بخش کشاورزی بیشترین گرایش به سوی صنایع تبدیلی رفته به دلیل اینکه منابع آبی در بخش کشاورزی به شدت کاهش یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر، صندوق توسعه ملی تسهیلات 159 میلیارد و 390 میلیون ریالی را به 31 طرح معرفی شده در بخش کشاورزی پرداخت کرده است، بیان داشت: از این تعداد طرح معرفی شده به بانک 11 طرح در حوزه صنایع تبدیلی است.

راشدی بیان کرد: کارگروه توسعه بخش کشاورزی نیز به یک‌هزار و 49 طرح با اعتبار 671 میلیارد و 604 میلیون ریال و سه واحد با اعتبار 386 هزار میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: نمایشگاه معرفی و عرضه محصولات زیربخش کشاورزی شامل دامپروری، کشاورزی و صنایع روستایی از 12 تا 23 بهمن در کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در قالب بیش از 20 غرفه به صورت نمادین محصولات مرتبط با حوزه کشاورزی از جمله دامپروری، کشتارگاه طیور، صنایع شیر و صنایع تبدیلی را معرفی و عرضه می کند، تصریح کرد: در این نمایشگاه یک غرفه به زنان روستایی که به عنوان صندوق کوچک زنان روستایی به محصولات تولیدی در خانه‌های روستایی می‌پردازند، اختصاص یافته است.

راشدی عنوان کرد: در غرفه‌ای به صورت نمادین به معرفی محصولات گلخانه‌ای و کشاورزی و صنایع تبدیلی این بخش پرداخته می‌شود و این نمایشگاه به همت تولیدکنندگان برای نخستین‌بار در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول