اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد

حرکت به سوی کشاورزی صنعتی در لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ما باید تمام سعی خود را به کار بگیریم، تا تولیدات کشاورزی را از حالت سنتی بودن خارج و به سمت مکانیزه شدن سوق دهیم.

حرکت به سوی کشاورزی صنعتی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، صبح امروز حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در دیدار با رئیس و معاونان جهاد کشاورزی این استان با اشاره به اینکه تحقق جهاد اقتصادی نیازمند روحیه جهادی است، اظهار داشت: باید با روحیّه جهادی به مردم خدمت کرد و در مسیر از زمان بهترین استفاده را برد.

وی افزود: خدمت‌رسانی به کشاورزان، به کارگیری نیروهای توانمند و استفاده از فناوری روز از مهم‌ترین وظایف مسئولان و مدیران جهاد کشاورزی است.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: کارکنان جهاد کشاورزی باید با انگیزه هرچه بیشتر در توسعه، خدمت رسانی به محرومین، پشتیبانی از اقشار ضعیف کشاورز و محرومیت‌زدایی در جامعه تلاش بیشتری کنند.

نماینده ولی فقیه لرستان اذعان کرد: برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر جهاد کشاورزی باید از تمام ظرفیت‌های آب، خاک و کشاورزی دانش بنیان استفاده کرد.

وی تصریح کرد: ما باید تمام سعی خود را به کار بگیریم، تا تولیدات کشاورزی را از حالت سنتی بودن خارج و به سمت مکانیزه شدن سوق دهیم.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: در این صورت می‌توانیم، با تکیه بر توان داخلی خود از تحریم‌های دشمن بی‌نیاز شویم.

وی در ادامه گفت: تنها راه مقابله با تحریم دشمن تکیه بر توان داخلی و بی نیاز شدن از دشمنان است.

نماینده محترم ولی فقیه در ادامه به نقش جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدّس اشاره کرد و گفت: برقراری عدالت اجتماعی و رفع محرومیت از چهره اقشار ضعیف به خصوص روستاییان باید در اولویت اصلی این نهاد قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سنگرسازان بی‌سنگر در جنگ هشت سال دفاع مقدس کار پشتیبانی و حمایت از رزمندگان را در نظر داشته‌اند، این در حالی بود که خود سنگری نداشتند، و برای رزمندگان اسلام سنگر درست می‌کردند.

نماینده ولی فقیه لرستان اذعان کرد: کار این رزمندگان بزرگترین جهاد است که شایسته است، ابعاد این جهاد واقعی به نسل‌های آینده نیز برسد.

انتهای پیام/85001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول