اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر در امیرآباد خبر داد

افتتاح ساختمان جدید دانشکده کشاورزی امیریه

رئیس ستاد دهه فجر در امیرآباد از افتتاح ساختمان جدید دانشکده کشاورزی امیریه و افتتاح پروژه پرواربندی 200 رأسی در امیریه هم‏زمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح ساختمان جدید دانشکده کشاورزی امیریه

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد تقوی عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‏های دهه فجر که به منظور هر چه بهتر و باشکوه‏تر برگزار شدن برنامه‏های سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد، گفت: ویژه برنامه‏های دهه فجر باید پرشورتر و جذاب‏تر از سال‏های گذشته برگزار شود.

رئیس ستاد دهه فجر در امیرآباد اظهار کرد: هم‏اکنون انقلاب ما به برکت خون شهدا به استحکام رسیده است.

تقوی تصریح کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر باید ایام دهه فجر را بیش از پیش گرامی بداریم.

رئیس ستاد دهه فجر در امیرآباد، هشت سال دفاع مقدس را ثمره و برکت نظام دانست و افزود: اگر حماسه‏آفرینی‏های شهدا، جانبازان و ایثارگران نبود، هیچ‏گاه افتخار این پیروزی را با خود به همراه نداشتیم.

تقوی ضمن تأکید بر هر چه بهتر انجام شدن برنامه‏های دهه فجر عنوان کرد: برنامه‏ها باید به گونه‏ای طراحی شود که جوانان را به خود جذب کند و آنها را به سمت انقلاب و نظام اسلامی سوق دهد.

رئیس ستاد دهه فجر در امیرآباد گفت: جوانان باید از رشادت‏های هشت سال دفاع مقدس درس بگیرند و بدانند جوانان ابتدای انقلاب چطور با دست خالی برابر ظلم ایستادگی کردند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه ضمن تشکیل کمیته‏های 15 گانه، برنامه‏هایی از قبیل به صدا درآمدن زنگ انقلاب، برگزاری مراسم جشن انقلاب، آذین‏بندی معابر شهری و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، تجلیل از دانشجویان برتر، برپایی نمایشگاه، گلباران مزار شهدا، برپایی صبح‏گاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان، افتتاح ساختمان جدید دانشکده کشاورزی امیریه، افتتاح پروژه پرواربندی 200 رأسی روستای امیریه، مسابقات ورزشی، همایش کویرنوردی و برپایی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به عنوان ‏برنامه‏های دهه فجر مصوب شد.

انتهای پیام/74007/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول