اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد

افتتاح 44 پروژه در کهگیلویه همزمان با دهه فجر

فرماندار کهگیلویه گفت: همزمان با دهه فجر 44 پروژه در شهرستان افتتاح و یک پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.

افتتاح 44 پروژه در کهگیلویه همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست خبری فرماندار کهگیلویه با اصحاب رسانه ظهر امروز در دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این نشست ضمن تشریح برنامه‌های دهه فجر کهگیلویه، از افتتاح 44 پروژه در سطح شهرستان خبر داد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه پروژه‌های افتتاحی به طور کامل آماده‌ بهره‌برداری است، افزود: پروژه‌های دیگری هم هستند که در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار دارند ولی به علت تکمیل نبودن در لیست پروژه‌های افتتاحی دهه فجر قرار نمی‌گیرند.

جعفری اعتبار پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در کهگیلویه را قریب به چهار میلیارد و 300 میلیون تومان برآورد و تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آبرسانی روستایی، نوسازی مدارس، ساماندهی گلزار شهدا و بهداشت و درمان هستند.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه با اشاره به وضعیت اعتبارات و شرایط اقتصادی کشور ابراز داشت: با توجه به عدم تعریف پروژه جدید در سیاست دولت و نیز شهرستان، تنها یک پروژه کلنگ‌زنی به مناسبت دهه فجر خواهیم داشت.

جعفری کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به روستاهای «دره‌لبک»، «دزک» و «کل قیصر» را تنها پروژه جدید شهرستان دانست و گفت: کلنگ طرح گازرسانی به روستای «دره لبک» به نمایندگی از سه روستا در دهه فجر به زمین زده خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه مجموع پروژه‌ای دهه فجر کهگیلویه را 45 پروژه برشمرد و افزود: گازرسانی به این سه روستا با اعتباری بالغ بر 228 میلیون تومان صورت می‌گیرد.

جعفری از افتتاح 18 گلزار شهدای ساماندهی شده در شهرستان خبر داد و گفت: دو طرح جنگل‌کاری و ترمیم درختان در مناطق بی‌منجگان و بی‌صیدون در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

وی هم‌چنین چهار پروژه از مجموع پروژه‌های افتتاحی را در حوزه جهاد کشاورزی دانست و ابراز داشت: سه مرغداری و یک گاوداری شیرده صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته جعفری سهم نوسازی مدارس از پروژه‌های افتتاحی چهار پروژه و در حوزه توسعه شبکه برق نیز 9 پروژه افتتاح خواهد شد.

جعفری آبرسانی به شش روستای سرگچ، دیزک، کمر دوغ، میرسالار، ده قاضی و دلی احمد در بخش‌های دیشموک و چاروسا را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/82016/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول