اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کارآمدی از شروط مهم انتخاب فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد است

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط ویژه استان، کارآمدی از شروط مهم انتخاب فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد است.

کارآمدی از شروط مهم انتخاب فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد است

فتاح محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: فرایند انتخاب فرمانداران شهرستان‌های استان به دلیل پیچیدگی و حساسیت‌های بالای موجود با دقت و حساسیت خاصی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی در راستای انتصاب فرمانداران استان اعلام کرد: انتصاب فرمانداران بر اساس شاخص‌های پیش‌بینی شده و با انجام تشریفات لازم در دست اجرا بوده اما لازم است تا تایید نهایی از سوی وزارت و اعلام انتصاب این افراد نامی از هیچ یک از آنان برده نشود.

وی در همین خصوص اذعان کرد: در رابطه با سخنان و زمزمه‌های پیش آمده مبنی بر وزارتی بودن این افراد یا آموزش و پرورشی بودن آنان لازم است عنوان کنم تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که فرد انتخابی وزارتی و البته مورد تایید و دارای شرایط لازم باشد.

محمدی ادامه داد: در صورتی که فرد مورد نظر در دستگاه‌های وزارتی نبوده بر حسب نیاز و بر اساس قانون می‌توان از افراد آموزش و پرورشی نیز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه وزارتی بودن این افراد یکی از تاکیدات دولت نیز هست، خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی شاهد برخی از تحولات در تعدادی از شهرستان‌های استان باشیم که در یکی از شهرستان‌ها اتفاق افتاد.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف ما اتحاد و همدلی میان افراد است، افزود: به جهت همگرایی و ایجاد وحدت ما تلاش می‌کنیم که از تمام ظرفیت‌های استان در خدمت‌رسانی به مردم استان و شهرستان‌ها استفاده کنیم. 

انتهای پیام/82007/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول