اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد

لزوم کیفیت‌بخشی در برنامه‌های دهه فجر در دهدشت

فرماندار کهگیلویه خواستار کیفیت‌بخشی در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در دهدشت شد.

لزوم کیفیت‌بخشی در برنامه‌های دهه فجر در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های دهه فجر ظهر امروز در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این نشست با تبریک فرارسیدن سی و پنجمین بهار انقلاب اظهار داشت: عزت، استقلال و پیشرفت این مملکت مرهون انقلاب اسلامی است.

فرماندار کهگیلویه دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های امام بزرگوار و ارزش‌های انقلاب دانست و افزود: برنامه‌های این دهه اهمیت انقلاب و خدمات ارزنده نظام را به مردم یادآوری می‌کند.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه با بیان اینکه دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی و پرتو افشانی اسلام ناب محمدی(ص) در این کشور است، افزود: از این‌رو گرامیداشت این ایام مبارک و خجسته باید به بهترین شیوه ممکن در شهرستان صورت گیرد.

جعفری بر اجرای با شکوه برنامه‌های فجر انقلاب در دهدشت تأکید کرد و با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نگاه تکلیفی به برنامه‌های دهه فجر داشته باشند ابراز داشت: حاکم بودن نگاه تکلیفی در تمام مسایل از شاخصه اصلی الهی بودن و خالصانه بودن عملکرد دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود و ادارات و نهادها در اجرای برنامه‌های دهه فجر باید خود پیش‌قدم شوند.

جعفری خواستار کیفیت‌بخشی به برنامه‌های جشن انقلاب شد و با اشاره به تکراری بودن تئاتر بخش هنری در جشن‌ها و اعیاد، اذعان داشت: گروه‌های هنری در بسیاری از جشن‌های برگزار شده در سطح شهر تنها یک نمایش اجرا می‌کنند و برای مردم تکراری است.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: اداره ارشاد با تقویت برنامه‌های هنری و با کیفی‌سازی و پر محتوا کردن آثار هنری قدرت اثربخشی این برنامه‌ها به‌ویژه در نسل جوان را بالا ببرند.

جعفری نقش رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی را مؤثر خواند و خواستار پوشش خبری و انعکاس برنامه‌های دهه فجر در دهدشت شد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول