اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان سازمانی و استانی

چهارمین همایش مسئولان امور ایثارگران ثبت احوال کشور در بندرعباس آغاز شد

چهارمین همایش مسئولان امور ایثارگران ادارات ثبت احوال کشور در بندرعباس با حضور مسئولان استانی و سازمانی از صبح امروز آغاز شد.

چهارمین همایش مسئولان امور ایثارگران ثبت احوال کشور در بندرعباس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی عسکری‌زاده مدیرکل ثبت احوال هرمزگان ساعتی پیش در آیین آغازین این همایش با بیان اینکه ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از مرزهای آبی و خاکی و هویتی دفاع کردند اظهار کرد: ایثارگرانی که در ثبت احوال مشغول به کار شدند در واقع در جبهه‌ای دیگر و آنهم در سنگر صیانت از امور هویتی مردم فعالیت دارند.

وی در ادامه از حضور دکتر کرمی معاون امور ثبتی ثبت احوال کشور و مشاور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در امور ایثارگران و سایر حاضران به دلیل حضور در این همایش تقدیر کرد.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های طبیعی و اجتماعی هرمزگان اشاره کرد و افزود: هرمزگان بالغ بر یک و نیم میلیون نفر جمعیت دارد و حدود دو درصد از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است.

عسکری‌زاده یادآور شد: هرم سنی جمعیتی هرمزگان هرمی جوان است به نحوی که این استان پتانسیل‌های خوبی از نیروی انسانی در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه مردم هرمزگان مردمی مقاوم و سختکوش هستند، بیان کرد: مردم این خطه از ایران اسلامی همواره سعی داشته‌اند در شرایط متفاوت استان خود را بسازند.

عسکری‌زاده با بیان اینکه هرمزگان در دهه‌های اخیر علاوه بر پیشرفت‌های متعدد در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی در حوزه‌های فرهنگی نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، یادآور شد: در حال حاضر در هرمزگان 63 واحد دانشگاهی فعال در هرمزگان وجود دارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از مسئولان امور ایثارگران ثبت احوال کشور به عنوان سفیران فرهنگی کشور یاد کرد که می‌توانند ظرفیت‌های هرمزگان را ببینند و به سایر نقاط کشور معرفی کنند.

انتهای پیام/88001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول