اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اروند بندرعباس و سهیلی جوان قشم مدعیان قهرمانی لیگ ممتاز هرمزگان

طی این هفته شش بازی در شهرهای مختلف هرمزگان در قالب لیگ ممتاز برگزار شد و تیم‌های سهیلی جوان قشم، اروند سور و بندرعباس دو مدعی اصلی لیگ، مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

اروند بندرعباس و سهیلی جوان قشم مدعیان قهرمانی لیگ ممتاز هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، طی روزهای اخیر ادامه مسابقات هفته پانزدهم و دومین هفته نیم فصل دوم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان برگزار شد که طی این هفته شش بازی در شهرهای مختلف این استان در قالب لیگ مذکور برگزار شد و تیم‌های سهیلی جوان قشم، اروند سورو بندرعباس دو مدعی اصلی لیگ مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در دومین روز بازی نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان، تیم سیبه کوخرد در مقابل میهمان خود آرش میناب با نتیجه یک بر یک در خانه متوقف شد و برد را در واپسین دقایق بازی با تساوی عوض کرد ولی جایگاه پنجمی خود را حفظ کرد.

تیم سیبه در هفته جاری در کوخرد میزبان اروند بندرعباس تیم دوم جدول خواهد بود. تنها گل تیم سیبه را فاروق خدایار به ثمر رساند.

قضاوت این بازی را محمد احمدنیا با کمک یونس محمودی، خالد مظفری، سید محمدرضا حسینی‌نژاد و ذاکری به عنوان نماینده هیئت فوتبال در این بازی از شهرستان بستک بر عهده داشتند.

در دیگر بازی این هفته تیم گازال جناح که هفته گذشته را به استراحت پرداخته بود در مقابل میهمان خود تیم جبل‌بر شهرو با نتیجه سه بر صفر شکست را پذیرفت. تیم گازال‌جناح با 14 امتیاز در مکان دهم جدول و تیم جبل‌بر با 17 امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارند.

محمد عابدیان با کمک اصغر منصف، جواد رحیمی، فیروزی و اردیبهشتی به عنوان نماینده هیئت فوتبال در این دیدار از شهرستان میناب قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در دیگر بازی این هفته که با قضاوت بلال رئیسی، مصطفی بختیاری و علی عماری از داوران میناب برگزار شد تیم لمزان میزبان با نتیجه دو بر صفر تیم اتحاد رودان را شکست داد تا کماکان با 26 امتیاز تیم سوم جدول باقی بماند و تیم اتحاد رودان با 12 امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

محمود دریایی رئیس کمیته داوران میناب به عنوان نماینده هیئت فوتبال این دیدار بود.

در دیگر بازی این هفته تیم دوم جدول اروند بندرعباس در مقابل نماینده شهرستان قشم با نتیجه دو بر صفر امید استقلال درگهان را شکست داد تا کماکان با 31 امتیاز فقط با تفاضل گل کمتر پایین‌تر از سهیلی جوان قرار گیرد امید استقلال درگهان با 17 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

قضاوت این دیدار بر عهده تنها داور لیگ برتری هرمزگان علیرضا کناری با کمک حسن سلامتی، مجید باسولی، محسن احمدی و محمد مرادی نماینده هیئت فوتبال در این دیدار بود. 

در دیگر بازی این هفته مدافع قهرمانی سهیلی جوان قشم در میناب کشاورز را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا همچنان با 31 امتیاز در صدر جدول قرار داشته باشد و تیم کشاورز میناب با 14 امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.

حسین معصومی با کمک نجف پناهی، روح‌الله قربانیان و محمد رنجبر قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند، اسحاق بازیار رئیس کمیته داوران به عنوان نماینده هیئت فوتبال و ناظر داوری در این دیدار بودند، ابراهیم ایرانی و جاسم آهنی برای تیم سهیلی جوان گلزنی کردند.

در دیگر بازی این هفته تیم قعر جدولی این فصل ملوان بندر کنگ که هفته قبل در مقابل سهیلی با نتیجه پنج بر یک شکست تلخی را چشیده بود در این هفته ستاره انقلاب رودان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا با دو پله صعود با 12 امتیاز در مکان 11 جدول جای بگیرد و تیم ستاره انقلاب رودان با 22 امتیاز در مکان چهارم جدول جای دارد. داوران پارسیان، عبدالرحمن احمدی، علی فربدی و یوسف بحری این دیدار را قضاوت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس تا پایان هفته پانزدهم، سهیلی جوان قشم و اروند بندرعباس با 31 امتیاز و تیم زرین دشت لمزان با 26 امتیاز به ترتیب در مکان اول تا سوم جدول قرار دارند و تیم اتحاد رودان، ملوان بندرکنگ و آرش میناب با 12 امتیاز در قعر جدول جای دارند.

ستارگان بستانو این هفته را به استراحت پرداخت.

================

گزارش از: عبدالرحیم رضوانی

================

انتهای پیام/88002/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول