اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران اعلام کرد

آمادگی 400 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران از اعلام آمادگی 400 ناشر کتاب برای حضور در نمایشگاه کتاب مازندران خبر داد و گفت: حدود 40 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه مازندران عرضه می‌شود.

آمادگی 400 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب ساری که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، با بیان اینکه جایگاه کتاب در استان بسیار پایین است، افزود: بالا بودن جایگاه کتاب سبب افزایش نشاط روحی در جامعه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه 500 عنوان کتاب در استان به تألیف رسیده است، بیان داشت: 47 هزار و 800 عنوان کتاب در اماکن‌ فرهنگی و آموزشی مازندران توزیع شده است.

ابراهیمی از فعالیت 44 ناشر در استان خبر داد و بیان کرد: دهمین نمایشگاه کتاب مازندران در تاریخ 14 تا 24 بهمن ماه سال جاری در کیلومتر هفت جاده ساری به نکا آغاز به کار می‌کند.

وی ساعت بازگشایی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران را از ساعت 9 صبح تا 20 شب اعلام کرد و بیان داشت: برای این نمایشگاه تبلیغات محیطی مناسبی صورت می‌گیرد.

ابراهیمی با انتقاد از نداشتن مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مرکز استان مازندران، گفت: 141 ناشر فعال در استان مازندران در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: 44 ناشر کتاب در مرکز استان مازندران و 97 ناشر در شهرستان‌های مازندران در حال فعالیت هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اعلام آمادگی 400 ناشر کتاب برای حضور در نمایشگاه کتاب مازندران خبر داد و گفت: حدود 40 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه مازندران عرضه می‌شود.

ابراهیمی از برپایی غرفه حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی در نمایشگاه کتاب مازندران خبر داد و اظهار داشت: در این غرفه بیانات مقام معظم رهبری در قالب کتاب و نرم‌افزار ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تنها متعلق به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیست، افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب در به عنوان آبرو و فرهنگ یک استان است.

ابراهیمی خواستار تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران شد و گفت: از معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب مازندران دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به برپایی غرفه نقد کتاب در این نمایشگاه، بیان کرد: پرخواننده‌ترین کتب 10 سال گذشته در دهمین نمایشگاه کتاب مازندران به فروش می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های کودک و نوجوان و معرفی تازه‌های نشر دایر می‌شود.

انتهای پیام/86003/غ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول