اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک تأکید کرد

مشارکت و حضور فعال زنان در برگزاری مراسم دهه مبارک فجر

فرماندار شهرستان بستک بر مشارکت و حضور فعال زنان در برگزاری مراسم دهه مبارک فجر تأکید کرد.

مشارکت و حضور فعال زنان در برگزاری مراسم دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در جلسه کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ کشور است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای مردم ایران و جهان به همراه داشت که عزت، خودباوری و پیشرفت در تمام زمینه‌ها مهم‌ترین آنهاست.

وی فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور فعال زنان در برگزاری مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر، تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان را از جمله وظایف این کمیته عنوان کرد.

فرماندار شهرستان بستک تشویق و ترغیب زنان و برنامه‌ریزی مناسب به منظور نقش آفرینی خودجوش آنان در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواستار شد و افزود: برنامه‌های مناسب به منظور آشنایی هر چه بیشتر زنان با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تدوین و اجرا شود.

مشتاق‌زاده بیان داشت: مشاورین و کارشناسان بانوان ادارات و ارگان‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از توان و ظرفیت دستگاه‌های متبوع خود، برنامه‌ریزی‌های مؤثرتری را در راستای پاسداشت هرچه باشکوه‌تر این ایام داشته باشند و گام‌های مهم و مؤثری را در این زمینه بردارند.

وی برگزاری نمایشگاه صنایع دستی محلی و آثار زنان شهرستان، اهدای جهیزیه به 22 زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، برگزاری جشنواره غذا، لباس و صنایع دستی، برگزاری مسابقات کونگ‌فو، تنیس روی میز و بدمینتون و تجلیل از نویسندگان زن شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته بانوان این شهرستان در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

فرماندار شهرستان بستک افزود: برگزاری نشستی با موضوع نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، انجام مشاوره رایگان برای بانوان شهرستان، دیدار با خانواده‌های زنان سرپرست خانوار، برگزاری مسابقات قرآن، تجلیل از زنان موفق سرپرست خانوار و دانشجویان و دانش آموزان برتر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی را از دیگر برنامه‌های این کمیته عنوان کرد.

انتهای پیام/88006/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول