اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

مشارکت 152 کانون فرهنگی در برگزاری جشن‌های دهه فجر در کاشان

مشاور مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از مشارکت 152 کانون فرهنگی در برگزاری جشن‌های دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

مشارکت 152 کانون فرهنگی در برگزاری جشن‌های دهه فجر در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدمهدی صباغی صبح امروز در نشست اعضای کمیته‌های دهه فجر شهرستان کاشان اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر امسال از ظرفیت تمام کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان کاشان در امر برگزاری جشن‌های باشکوه دهه فجر استفاده شده است.

وی همچنین برگزاری محفل انس با قرآن توسط مؤسسه حافظان وحی در شهرک 22 بهمن و سخنرانی در شهرهای قمصر، برزک، نیاسر و مشکات با هماهنگی امامان جمعه در این شهرها را از جمله برنامه‌های کمیته فرهنگی و تشکل‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان کاشان نام برد.

مسئول کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در کاشان نیز در این جلسه از اجرای 35 عنوان برنامه توسط این کمیته در ایام‌الله دهه مبارکه فجر در کاشان خبر داد و گفت: همایش نقش زن در انقلاب اسلامی با حضور جمع زیادی از صاحب‌نظران و کارشناسان در دانشگاه علوم پزشکی یکی از مهمترین برنامه‌های این کمیته در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان کاشان است.

علی عباس سلیمانی خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش سایبری با حضور دانش‌آموزان، برپایی کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان موضوعی «چرا انقلاب» گفتمان دینی و انقلاب با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در دبیرستان‌ها، برگزاری گفتمان دینی از دیگر برنامه‌های کمیته بانوان خانواده دهه فجر در کاشان است.

مسئول کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در کاشان همچنین، برگزاری جنگ شهروند کوچک و شهروند الکترونیک، دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهیده کبری صفا نخستین شهیده انقلاب اسلامی در کاشان و تجلیل از فرزندان این شهیده را از دیگر برنامه‌های کمیته بانوان خانواده ستاد دهه فجر کاشان اعلام کرد.

غلامعلی عبدالرحیمی مسئول کمیته اجرایی ستاد دهه فجر کاشان نیز تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی را در دهه فجر به عنوان یکی از شاخص‌ترین اقدامات این کمیته اعلام کرد.

لازم به توضیح است شهرستان کاشان از خرداد سال 42 تا بهمن سال 57 تعداد 27 شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/2406/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول