اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/182

یاری: 250 برنامه گفتمان دینی دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری 150 برنامه گفتمان انقلاب اسلامی و 100 برنامه دینی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

یاری: 250 برنامه گفتمان دینی دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری پیش از ظهر امروز در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک فرا رسیدن سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بی‌تردید انقلاب اسلامی از بی‌بدیل‌ترین انقلاب‌های جهان بوده است.

وی به تقسیم جهان توسط دو ابرقدرت شرق و غرب قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: قدرت اسلام و مکتب توحید ابرقدرت‌ها را در فضای قدرت‌طلبانه و استکباری وادار به عقب‌نشینی و شکست کرد.

یاری با بیان اینکه امام (ره) مردم را با آگاهی به صحنه کشاند، یادآور شد: امام (ره) با قدرت اسلام امنیت اجتماعی و سیاسی را در جامعه مطرح کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: امام (ره) تحقیر دشمن نسبت به متولیان امر را شکست و حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز تولیدی و اقتصادی کشور را بیدار کرد.

وی با اشاره به گذشته 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی همچنان با اصل ولایت فقیه در قانون اساسی و اصول اولیه خود در عرصه‌های مختلف فعال است.

یاری بر آشنایی نسل جدید با نیم قرن گذشته کشور تاکید کرد و گفت: ایران به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی اکنون در تمام جهان شناخته شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب عزت مردم ایران شده است، یادآور شد: امنیت همه‌جانبه در کشور حاکم است و مردم در صحنه‌های مختلف حضور مستمر دارند.

وی به تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 به فرمان امام (ره) اشاره کرد و افزود: تبلیغات در بخش دینی باید مناسب با نیازمندی‌های روز انجام شود.

یاری بر تبلیغات در بخش سنتی به‌ویژه در مساجد تاکید کرد و گفت: تبلیغات در فضای مجازی از جمله فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری 150 برنامه گفتمان در مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و اظهار کرد: گفتمان‌ها با موضوع انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، تهدیدها، انرژی هسته‌ای و سبک زندگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 100 برنامه دینی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد مسجدمحوری است.

انتهای پیام/84001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول