اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر کرمان:

دهه فجر فرصتی برای نمایش پیوند ملت با نظام است

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای نمایش پیوند ملت ایران با نظام جمهوری اسلامی است.

دهه فجر فرصتی برای نمایش پیوند ملت با نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد دهه فجر کرمان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و با تکیه بر ایمان، رهبری بصیر و وفاق و همدلی امت به پیروزی رسید.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران تجلی‌گاه اقتدار، شکوه و عظمت ملتی فداکار است که با تکیه بر عنایات خداوند و ایمان راسخ به ثمر نشست.

صدفی ابراز داشت: امروز در حقیقت نیم قرن از آغاز مجاهدت‌های حضرت امام خمینی (ره) و نهضت ایشان برای ریشه‌کنی ظلم و ستم از این کشور می‌گذرد.

وی عنوان کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای نمایش پیوند امت ایران با نظام جمهوری اسلامی و ولایت است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ستاد دهه فجر از دو ماه قبل در مرکز استان و 23 شهرستان تشکیل شد و 50 تشکل در بخش‌ها و 2 هزار ستاد در روستاهای دارای جمعیت شکل گرفت.

صدفی خاطر نشان کرد: در مجموع طی ایام‌الله دهه فجر 3 هزار برنامه با عنوان‌های مختلف در سطح استان کرمان برنامه‌ریزی شده و 500 تشکل مردمی برنامه‌هایی را برای این ایام تدارک دیده‌اند.

وی تصریح کرد: مهمترین اصل در برنامه‌های دهه فجر، تبیین برکات و دستاوردهای نظام به عنوان محور برنامه‌ها است به ویژه در شرایط کنونی که دشمن درصدد ناکارآمد جلوه دادن این کشور است.

صدفی اظهار داشت: ترویج ارزش‌ها و منویات رهبری، تحکیم‌بخشی به جایگاه مهم ولایت، ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه و توجه به عنوان سال در برنامه‌ها مدنظر قرار دارد.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان افزود: رویکرد ما مشارکت عمومی اقشار مختلف مردم است و تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد جشن‌ها را به صورت فراگیر در سطح استان برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/80017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول