اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اطلاع‌رسانی قزوین:

استفاده از ظرفیت نماز جمعه برای اطلاع‌رسانی دهه فجر در قزوین

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین تأکید بر اینکه باید از ظرفیت نماز جمعه برای اطلاع‌رسانی استفاده کرد، گفت: در این دهه مردم باید طعم شیرین خدمت‌رسانی را بهتر بچشند که بهترین مکان برای این امر جایگاه‌های نماز جمعه است.

استفاده از ظرفیت نماز جمعه برای اطلاع‌رسانی دهه فجر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی که ظهر امروز در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وقتی کلمه دهه فجر بیان می‌شود ناخودآگاه اذهان به سمت امام راحل سوق پیدا می‌کند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با هدایت کردن مردم و برنامه‌ریزی مدون انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: خداوند را باید شاکر باشیم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که در رأس آن نعمت بزرگ ولایت فقیه حاکم است.

طاهرخانی عنوان کرد: با تدبیر امام راحل این انقلاب به پیروزی رسید و هشت سال در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: پس از رحلت امام راحل نیز این انقلاب برعهده فرزند خلف ایشان رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و ایشان در شرایطی به مراتب سخت‌تر از دوران جنگ، سکانداری انقلاب را برعهده دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: امروز اگر انقلاب اسلامی ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد، مرهون وجود رهبری است و مردم ما به وجود رهبری و روحانیت افتخار می‌کنند.

طاهرخانی گفت: با دقت در سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب مشاهده می‌کنیم که بیش از 80 درصد جمعیتی که به دیدار ایشان می‌روند، جوانان هستند و این نشان می‌دهد که مردم ایران به ویژه جوانان به رهبری عشق می‌ورزند.

وی با اشاره به دستورالعمل ارزیابی و انتخاب روابط عمومی‌های برتر استان اظهار کرد: این موضوع به وسیله دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در حال پیگیری است که بر اساس آن برترین روابط عمومی‌های استان مشخص و تقدیر می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه سومین جلسه ستاد دهه فجر این استان هفته آینده با حضور استاندار قزوین برگزار می‌شود، ابراز کرد: سومین جلسه ستاد دهه فجر استان قزوین با حضور استاندار برگزار و برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته‌های 22 گانه این ستاد برای دهه فجر سال جاری ارائه می‌شود.

طاهرخانی افزود: از فرمانداران شهرستان‌ها نیز انتظار می‌رود اگر این ستاد را در شهرستان تابعه خود تشکیل نداده‌اند، هرچه سریع‌تر نسبت به تشکیل این ستاد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌ها یکی از برنامه‌های دهه فجر است، گفت: افتتاح پروژه‌ها در معاونت عمرانی استانداری پیگیری می‌شود و ترتیبی اتخاذ می‌شود که آمار مربوط به پروژه‌ها مشترک بوده و شبه‌ای در انعکاس آن وجود نداشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: البته ملاک عمل آمارهایی است که از سوی استاندار در نشست خبری که وی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر با خبرنگاران دارد، ارائه می‌شود.

خبرنگاران در انعکاس برنامه‌های فرهنگی دهه فجر اهتمام بورزند

طاهرخانی ضمن تأکید بر انعکاس برنامه‌های فرهنگی دهه مبارک فجر ادامه داد: از خبرنگاران و رسانه‌های خبری انتظار می‌رود به انعکاس خبر مربوط به افتتاح پروژه‌ها اکتفا نکنند بلکه برنامه‌های فرهنگی که به مناسبت این دهه برگزار می‌شود را نیز انعکاس دهند.

وی بیان کرد: برگزاری فعال‌تر کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های تخصصی در دستگاه‌های اجرایی از دیگر مواردی است که انتظار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود در این ایام بیشتر مورد توجه قرار گیرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه صدا و سیما نقش بی‌بدیلی در انعکاس برنامه‌های دهه مبارک فجر دارد، عنوان کرد: پوشش و انعکاس برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان‌ها یکی از دغدغه‌های فرمانداران است که امیدواریم صدا و سیما با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق این برنامه‌ها را بهتر از سال‌های قبل انعکاس دهد.

طاهرخانی افزود: فرمانداران سعی کنند برای اطلاع‌رسانی بهتر برنامه‌های اجرایی در شهرستان تابعه خود با خبرنگاران نشست خبری برگزار کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با صدا و سیما، فرمانداران در پایان روزی که استاندار برای افتتاح و بازدید پروژه‌ها در شهرستان تابعه آنها حضور می‌یابد، با حضور در صدا و سیما نتیجه این سفر یک روزه را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ضمن تأکید بر اینکه باید از ظرفیت نماز جمعه برای اطلاع‌رسانی استفاده کرد، ادامه داد: در این دهه مردم باید طعم شیرین خدمت‌رسانی را بهتر بچشند که بهترین مکان برای این امر جایگاه‌های نماز جمعه است.

طاهرخانی گفت: با برپایی میز خدمت و حضور مسئولان در جایگاه‌های نماز جمعه مردم می‌توانند مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه آذین‌بندی و ظاهر شهرها در این ایام حائز اهمیت است، ابراز کرد: آذین‌بندی شهرها به خصوص مرکز استان از نظر کمی و کیفی در این ایام بسیار حائز اهمیت است که این کار برعهده شهرداری‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/77010/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول