اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/33

کولیوند: نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز قرچک برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت: نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان قرچک با عنوان «نوجوانان عاشورایی» در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

کولیوند: نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز قرچک برگزار می‌شود

هوشنگ کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین راه‌های ترویج فرهنگ حماسه و ایثار در بین نوجوانان و جوانان است.

مدیر آموزش و پرورش قرچک افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس علاوه بر امر تحصیل و آموزش؛ در دفاع از خاک کشورمان شجاعانه ایستادگی کردند و شهدای دانش‌آموز سمبل شجاعت و ایثار در بین دانش‌آموزان بسیجی هستند که با افتخارآفرینی عظمت و اقتدار اسلام و انقلاب را رقم زدند.

کولیوند ادامه داد: نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان قرچک با عنوان «نوجوانان عاشورایی» برای نخستین‌بار در سطح شهرستان برگزار می‌شود و امیدواریم با تاسیس دبیرخانه دائمی آن در اداره آموزش و پرورش سالیان سال ادامه پیدا کند.

وی در پایان افزود: این یادواره در روز چهارشنبه 16 بهمن ماه سال جاری در کانون ملائک با حضور مسئولان آموزش و پرورش، روسای ادارات و همچنین پدر بزرگوار شهید محمدحسین فهمیده، پدران و مادران شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول