اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط‌کریم عنوان کرد

برگزاری یادواره 500 شهید رباط‌کریم در دهه فجر

فرماندار شهرستان رباط‌‌کریم از برگزاری یادواره 500 شهید والامقام این شهرستان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

برگزاری یادواره 500 شهید رباط‌کریم در دهه فجر

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط‌کریم اظهار کرد: برگزاری بزرگداشت یاد و خاطره شهدا یکی از مهمترین وظایف ماست لذا برای اینکه بتوانیم در انتقال آرمان‌های شهدا نقش اساسی داشته باشیم این گونه برنامه‌ها را باید در رأس امور خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ما برای به دست آوردن این انقلاب خون‌های بسیاری را تقدیم کرده‌ایم، افزود: پاسداشت خون شهدا و انتقال آرمان‌های آنان به نسل امروز مهمترین وظیفه ماست.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان برای اینکه به انقلاب ضربه بزنند،‌ توطئه‌ها و دسایس گوناگونی را طرح‌ریزی کرده‌اند، گفت: ملت ایران هرگز به دشمنان اجازه نخواهد داد تا دسیسه‌های شوم خود را در کشور پیاده کنند لذا با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و اتحاد نقشه‌های دشمنان را به خودشان باز می‌گردانند.

سلیمان‌پور تأکید کرد: با گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل امروز با فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا مأنوس باشند و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های آنان کنند.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یادواره 500 شهید سرافراز شهرستان رباط‌کریم برگزار می‌شود.

به گفته فرماندار رباط‌کریم یادواره شهدای شهرستان همه ساله با شکوه خاصی برگزار می‌شود و امسال این یادواره در ایام‌الله دهه مبارک فجر که یادآور رشادت‌ها و فداکاری ملت بزرگ ایران به ویژه شهداست، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول