اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز پاکسازی شهرستان کامیاران

بزرگترین یادواره رزمندگان مهاجر و انصار برگزار می‌شود

فرمانده سپاه کامیاران از برگزاری بزرگترین یادواره رزمندگان مهاجر و انصار کامیاران همزمان با سالروز پاکسازی این شهرستان خبر داد.

بزرگترین یادواره رزمندگان مهاجر و انصار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، منصور ولی‌ئی ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران در کامیاران اظهار داشت: کامیاران اوایل انقلاب جولانگاه گروهک‌های ضدانقلاب شده که به همت رزمندگان مهاجر و انصار در دهم بهمن‌ماه سال 58 پاکسازی شد.

به گفته فرمانده سپاه کامیاران،در سال 57 شاهد ترفندها و سرمایه‌گذاری‌های گسترده بر روی مناطق استراتژی و قوم‌های مختلف کشور بودیم که کامیاران به عنوان یکی از این مناطق مهم محل جولان گروهک‌های ضدانقلاب شده بود.

وی خاطرنشان کرد: به حمد الهی مردم فهیم کرد از همان ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کاملا هوشیارانه ترفندهای دشمنان نظام را درک کردند و با حضور گسترده علیه عناصر فریب‌خورده و ضدانقلاب ایستادند.

به گفته ولی‌ئی، یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پیشمرگان کرد مسلمان و رزمندگان سپاه از محور کرمانشاه موفق شدند کامیاران را در دهم بهمن‌ماه طی یک روز از وجود لوث افراد ضدانقلاب پاکسازی کنند.

وی یادآور شد: برای گرامیداشت و انتقال حماسه‌ها و رشادت‌های دلیرمردان پیشمرگان کرد مسلمان و سایر رزمندگان مهاجر یادواره‌ای بزرگ برگزار خواهد شد که در آن بیش از 400 نفر از خانواده‌های شهدا و روحانیون و 100نفر از فرماندهان آن دوران حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه کامیاران گفت: این یادواره با همکاری شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش کامیاران برگزار می‌شود.

وی همچنین بازدید از مناطق جنگی شهرستان کامیاران و برگزاری مسابقات تیر‌اندازی ویژه مسئولان سپاه پاسداران را از دیگر برنامه‌های سپاه در این زمینه عنوان کرد.

ولی‌ئی همچنین از تشکیل مجمع بزرگ رزمندگان انصار و مهاجر که در دفاع از کردستان و به ویژه کامیاران در اوایل انقلاب فعالیت داشتند، خبر داد و گفت: این مجمع بیش از پنج هزار نفر است که اکثریت آنها را ایثارگران مهاجر تشکیل می‌دهند که در دهه اول انقلاب در کامیاران خدمت کرده‌اند.

وی هدف اصلی تشکیل مجمع رزمندگان اسلام را حضور دوباره فرماندهان و رزمندگان در منطقه کامیاران دانست که یادآوری شود که این افراد در امنیت پایدار کنونی نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران در پایان گفت: گلباران تمثال مبارک امام(ره)، سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا،برگزاری همایش کوه‌پیمایی، مراسم زنگ انقلاب در یکی از مدارس به صورت نمادین و اختتامیه 28 یادواره شهدا زیر نظر اداره آموزش و پرورش و با همکاری سپاه در یکی از روستاها نیز از برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر سپاه در کامیاران ذکر کرد.

انتهای پیام/79018/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول