اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال کاله مازندران:

شکست دور رفت مقابل نوین کشاورز را جبران می‌کنیم

مربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: به‌دنبال جبران شکست دور رفت مقابل نوین کشاورز هستیم.

شکست دور رفت مقابل نوین کشاورز را جبران می‌کنیم

ابوالقاسم نائیجی امروز قبل دیدار هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با دیدار کاله مازندران مقابل نوین کشاورز تهران همراه است، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: دیدار کاله مقابل نوین کشاورز سختی خاص به خود را دارد و برای این دیدار نیز برنامه‌ای مدون داریم.

وی اذعان کرد: اطلاعات خوبی از این تیم تهرانی حاصل آنالیز کادر فنی بوده و بازیکنان نیز باید با اجرای کم‌نقص گوشزد مربیان به نتیجه مطلوب برسند.

مربی تیم والیبال کاله مازندران ابراز داشت: نوین کشاورز نیز تیم جوان و باانگیزه لیگ برتر است که از کادر فنی آگاهی نیز سود می‌برد و نمی‌خواهد دست خالی از مازندران خارج شود.

وی درباره شکست دور رفت کاله مقابل این تیم پایتخت‌نشین یادآور شد: در دور رفت مقابل این تیم شکست خوردیم زیرا با توجه به اینکه در ابتدای فصل بودیم زیاد بازیکنان با هم هماهنگ نبودند و در این دیدار می‌خواهیم شکست دور رفت را جبران کنیم.

وی با تاکید اینکه همه بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند، گفت: والیبالیست‌های مصدوم تیم هم در آمادگی به سر می‌برند و از این لحاظ دغدغه‌ای نداریم.

نائیجی با تاکید اینکه در این دیدار نیز تماشاگران آملی همراه تیم محبوب‌شان خواهند بود، گفت: تماشاگران همان‌طور که طی چند سال تیمداری کاله در عرصه حرفه‌ای ما را تنها نگذاشتند یقینا با حمایت خوب بار دیگر اسباب شادی ورزش‌دوستان و خودشان را فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول