اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر فدراسیون والیبال:

والیبالیست خاطی دیدار کاله و باریج اسانس به کمیته انضباطی معرفی می‌شود

ناظر فدراسیون والیبال در دیدار کاله مازندران و باریج اسانس کاشان گفت: بازیکن خاطی و عوامل ایجاد حواشی دیدار کاله مازندران و باریج اسانس به کمیته انضباطی و سازمان لیگ برای تصمیم گیری لازم معرفی می‌شوند.

والیبالیست خاطی دیدار کاله و باریج اسانس به کمیته انضباطی معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال که با پیروزی سه بر یک کاله مازندران مقابل باریج اسانس در آمل پایان یافت با حاشیه‌هایی همراه بود که مهم‌ترین آن درگیری شدید لفظی فرهاد قائمی بازیکن ملی‌پوش باریج اسانس با حمید حق‌بین پیشکسوت و ناظر فدراسیون والیبال بود.

حمید حق‌بین پس از این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازیکن تیم والیبال باریج اسانس پس از پایان دیدار مسئله‌ای را کنار میز منشی عنوان کرد که به لحاظ موارد انضباطی در گزارشی مکتوب به اطلاع فدراسیون والیبال می‌رسد تا تصمیمات بعدی را سازمان لیگ و فدراسیون اعمال کنند.

وی در مورد حرکت فرهاد قائمی با اعلام اینکه توضیحات شفاهی به فدراسیون اعلام شد، بیان داشت: نمی‌توان هم‌اکنون آن حرکت را شرح داد بلکه باید قضیه را برای سازمان لیگ توضیح بدهم تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

ناظر فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: به هر حال بازیکن می‌تواند در مورد قضاوت با هر مسئله‌ای معترض باشد البته ما نیز با مشاهده فیلم بازی تشخیص خود را اعلام کرده و دست به قضاوت صحیح می‌زنیم.

حق‌بین اظهار داشت: عوامل، بازیکنان، کادر فنی یا هر فرد دیگری که دست به ایجاد حواشی بزند در گزارشی به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال و سازمان لیگ برتر توضیح داده شده و تصمیم گیرند‌گان نهایی فدراسیون و سازمان لیگ هستند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول