اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نادی در گفت‌وگو با فارس:

کاله مقابل باریج اسانس به آب و آتش می‌زند

کاپیتان تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: کاله مازندران در دیدار مقابل باریج اسانس به آب و آتش می‌زند و ما نیز برای کسب سه امتیاز آمدیم.

کاله مقابل باریج اسانس به آب و آتش می‌زند

علیرضا نادی قبل از دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال بین کاله مازندران و باریج اسانس کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل ابراز داشت: بازی برای هر دو تیم کاله و باریج اسانس سخت و دشوار است.

وی افزود: فکر می‌کنم کاله مازندران دارای استرس بیشتری است زیرا جایگاهش در جدول مکان مناسبی نیست و آنها به آب و آتش می‌زنند تا ما را در خانه‌شان شکست دهند.

کاپیتان تیم والیبال باریج اسانس کاشان متذکر شد: کاله مازندران از حمایت و تشویق تماشاگران‌شان برخوردارند و اگر ما بتوانیم این موارد را کنترل کنیم پیروز میدان خواهیم بود.

وی درباره بازی در تیم کاله مازندران بیان داشت: با آمل خاطرات زیادی دارم زیرا بازی‌های خوبی در آن انجام دادم با تیم کاله مازندران قهرمان لیگ برتر ایران شدم.

نادی در پایان گفت: امیدوارم دوباره این خاطرات تکرار شود، مسئولان تیم سرمایه‌گذاری کنند و ما هم بتوانیم بار دیگر در این شهر بازی کنیم.

انتهای پیام/86012/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول