اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال/

کاله مازندران در آمل میزبان نوین کشاورز است

در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال که عصر فردا چهارشنبه کار خود را در آمل آغاز می‌کند، کاله مازندران در خانه میزبان نوین کشاورز تهران است.

کاله مازندران در آمل میزبان نوین کشاورز است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام ولایت عصر فردا چهارشنبه 9 بهمن ماه کار خود با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌کند.

آمل، تهران، تبریز، مشهد، کرج و گنبد این هفته از میهمانان خود میزبانی می‌کنند.

در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل نیز از ساعت 15 و 30 دقیقه دو تیم کاله تنها نماینده مازندران و مدافع عنوان قهرمانی به مصاف نوین کشاورز دیگر تیم پایتخت کشور می‌رود.

این بازی در حالی از شبکه سوم سیما به طور مستقیم به روی آنتن می‌رود که محمدحسن خوشدل در آن ناظر فدراسیون والیبال بوده و حمید راهجردیان به همراه داود نافعی به عنوان دو داور اول و دوم امر قضاوت را برعهده دارند.

کاله مازندران که در چند بازی گذشته پنج پیروزی سه امتیازی را در کارنامه دارد و با 31 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر جای داشته در این دیدار سعی دارد تا با پیروزی سه امتیازی اختلاف خود با دیگر تیم‌های بالای جدولی را به حداقل رسانده و خود را به جمع سه تیم برتر برساند.

در مقابل نوین کشاورز که با اختلاف 10 امتیازی رده هشتم جدول را با امتیاز 21 از آن خود کرده است نمی‌خواهد با شکست مقابل کاله رده هشتم جدول این رقابت‌ها را از دست داده و با سقوط یک پله‌ای به رده نهم پلی‌آف لیگ برتر را از دست دهد.

در دور رفت کاله مازندران سه بر یک مغلوب شاگردان مسعود آرمات در نوین کشاورز شد و در این دیدار می‌خواهد انتقام ان شکست تلخ را بگیرد.

در تیم والیبال کاله مازندران بهروز عطایی بازیکنانی نظیر عادل غلامی، فرهاد ظریف، نیکو فرریکس، میلاد عبادی‌پور، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، علی سجادی، رضا قرا و صابر نریمان را در ترکیب دارد و مسعود آرمات نیز والیبالیست‌هایی همانند بهمن جهاندیده، حمید جعفری، محمدرضا موذن، حمید حمودی، پرویز پزشکی، رامین بیگدلی، مهدی بابایی و سعید شیروز را در ترکیب خود آماده دارد.

انتهای پیام/86012/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول