اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال کاله مازندران:

برای پیروزی می‌جنگیم

یکی از مربیان تیم والیبال کاله مازندران گفت: شراط روحی و روانی بازیکنان کاله مازندران مطلوب است و برای کسب سه امتیاز لازم و پیروزی در بازی خانگی می‌جنگیم.

برای پیروزی می‌جنگیم

قاسم نائیجی امروز قبل دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال بین کاله مازندران و باریج اسانس کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل ابراز داشت: باریج اسانس یکی از تیم‌های قدرتمند والیبال ایران است که امسال از کادر فنی، بازیکنان و عوامل خوب و حرفه‌ای سود می‌برد.

وی اذعان کرد: قرار گرفتن مقابل باریج اسانس که در صدر جدول قرار دارد سخت و دشوار است و آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و نقاط ضعف و قوت‌شان را شناسایی کرده و به بازیکنان گوشزد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان کاله در شرایط روحی و روانی مطلوبی قرار دارند و همه چیز برای بازی مقابل باریج اسانس آماده است.

نائیجی درباره مصدومیت بازیکنانی نظیر عادل غلامی، فرهاد ظریف و حمزه زرینی یادآور شد: عادل غلامی و فرهاد ظریف از کمند مصدومیت در آمدند و مشکلی ندارند ولی حمزه زرینی مصدومیت جزئی دارد که برای این دیدار مشکلی ندارد البته ممکن است از ابتدا نتوانیم او را به بازی بیاوریم ولی مطمئنا از او استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول