اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اردل خبر داد

ارسال 60 اثر به دبیرخانه جشنواره پیشگیری از اعتیاد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل گفت: 60 اثر از هنرمندان سراسر استان چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه جشنواره پیشگیری از اعتیاد در شهر اردل رسیده است.

ارسال 60 اثر به دبیرخانه جشنواره پیشگیری از اعتیاد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا امینی در آئین اختتامیه ششمین جشنواره استانی پیشگیری از اعتیاد در اردل اظهار داشت: در کارگاه عملی این جشنواره هنرمندان کاریکاتوریست در دو گروه سنی زیر 30 سال و بالای 30 سال با موضوعات استکبارستیزی و نقش دین در ترک اعتیاد با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این جشنواره 60 اثر از هنرمندان سراسر استان چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه جشنواره پیشگیری از اعتیاد در شهر اردل رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل گفت: این شهرستان قطب هنرهای تجسمی است و هنرمندان برجسته ما در مسابقات ملی و منطقه‌ای همواره خوش درخشیده‌اند.

امینی به نتایج این جشنواره اشاره کرد و افزود: در  این جشنواره در گروه سنی زیر 30 سال راضیه عبدی از شهرکرد، عبدالله حمزه از کیار و قباد اسدی و پدرام فرخ‌نیا از اردل به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند.

وی ادامه داد: در بخش سنی بالای 30 سال حجت پولادی از اردل مقام اول را کسب نمود که با اهداء تندیس جشنواره و لوح تقدیر از وی تجلیل به ‌عمل آمد.

انتهای پیام/68003/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول