اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 14 مرکز تخصصی ترک اعتیاد بهزیستی استان بوشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از فعالیت 14 مرکز تخصصی ترک اعتیاد بهزیستی استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 14 مرکز تخصصی ترک اعتیاد بهزیستی استان بوشهر

حیدر عزیزنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک سازمان خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات در دستور کار این نهاد قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم و رضایت خاطر افراد تحت پوشش را فراهم کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه مقابله با اعتیاد در دستور کار بهزیستی استان قرار دارد و اقدامات خوبی تاکنون انجام داده‌ایم.

عزیزنژاد تصریح کرد: در تمام شهرستان‌های استان شاهد فعالیت بهزیستی برای مقابله با بلای خانمانسوز اعتیاد هستیم و تا ریشه‌کنی کامل اعتیاد این روند تداوم دارد.

وی از فعالیت 14 مرکز تخصصی ترک اعتیاد بهزیستی استان بوشهر خبر داد و افزود: این مراکز تخصصی در راستای مقابله با اتیاد فعال هستند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: راه‌اندازی مرکز جامع مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شهرستان عسلویه نیز از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی است که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم به بهره‌برداری برسد.

عزیزنژاد تاکید کرد: هم‌اکنون 52 هزار نفر در استان تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند و از خدمات مستمر و غیرمستمر این نهاد برخوردارند.

وی یادآور شد: حمایت از 16 هزار معلول در استان نیز از دیگر خدمات این نهاد است و تلاش می‌کنیم در مسیر توانمندسازی معلولان اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول