اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دزفول:

دزفول رتبه نخست را در مبارزه با اعتیاد داراست

فرماندار دزفول گفت: این شهرستان در حوزه مبارزه با اعتیاد رتبه نخست استان را داراست.

دزفول رتبه نخست را در مبارزه با اعتیاد داراست

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، مانور مبارزه با مواد مخدر صبح امروز با حضور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم دزفول از میدان آزادی (مثلث) شهر دزفول آغاز و تا چهارراه شریعتی با پای پیاده برگزار شد.

 

فرماندار دزفول در این ارتباط اظهار کرد: اقدامات عمرانی بسیاری توسط دولت در سطح شهر انجام می‌شود ولی اگر اعتیاد در جامعه دامنگیر جوانان و خانواده‌ها شود این کارهای عمرانی بی‌معنی خواهد بود.

 

عبدالرضا احسانی‌نیا افزود: باید آحاد مردم دست در دست هم دهند و این معضل را ریشه‌کن کنند زیرا گرفتار شدن جوانان هزینه‌های زیادی برای دولت و خانواده‌ها در بردارد.

 

وی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی نیز آماده حمایت از جوانان و پیشگیری از ابتلا به این بیماری هستند، اضافه کرد: در سال گذشته شهرستان دزفول در حوزه مبارزه با اعتیاد رتبه نخست استان را داشته است و این امر بسیار مطلوب شمرده می‌شود.

 

احسانی‌نیا با اشاره به اینکه استان خوزستان یک مروارید درخشانی است که متاسفانه روی آن را غبار اعتیاد فرا گرفته است، خاطرنشان کرد: از همه مسئولان این شهرستان انتظار می‌رود در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان به‌ویژه جوانان از طریق برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی مرتبط اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: استان خوزستان زرخیز و سرشار از منابع است به طوری که همیشه چشم طمع دشمنان به آن بوده و امروز وظیفه ماست از این پتانسیل‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مانور که با حضور گسترده دانش آموزان، مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی و بانوان همراه بود شعارهایی از قبیل اعتیاد، اعتیاد بلای خانمانسوز، اعتیاد اعتیاد زوال یک زندگی، دیو سیاه اعتیاد عامل هر تباهی و مدرسه مدرسه عامل هر آگاهی سر داده شد.

 

انتهای پیام/72001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول