اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر اردبیل:

انگیزه دینی و الهی انقلاب ضامن بقای آن است

رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: انگیزه الهی و دینی ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است که هیچ وقت رنگ نباخته و تغییر مسیر نمی‌دهد.

انگیزه دینی و الهی انقلاب ضامن بقای آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در آستانه ایام‌الله دهه فجر و تشریح برنامه‌های این دهه اظهار داشت: اساس و بنیه انقلاب اسلامی نشات گرفته از ارزش‌های الهی، دینی، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت است که می‌تواند به نقطه عظمت و ابهت این نظام ارزشی تبدیل شود و زمینه یک حرکت رو به رشد و بالنده را فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی ایران از شمار خارج است و حتی قابل احساس نیست، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بر محور ارزش‌های دین اسلام، وحدت و حضور همه‌جانبه مردم و همچنین رهبری امام راحل (ره) تحقق یافت به طوری که ما در سایه این سه عنصر اصلی در کنار پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم که همه با انگیزه الهی و دینی به میدان آمدند و در دفاع از قیام امام راحل (ره) از جان و دل مایه گذاشتند.

رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل ادامه داد: ما باید قدر این نعمت عظیم را بدانیم و تلاش کنیم تا امانت معنوی، دینی و الهی را حفظ کرده و پاس بداریم و با حضور مشارکت همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف از این سرمایه فاخر صیانت کنیم.

نظرپور با بیان اینکه ما در روی زمین سه حجت داریم که مربوط به عصر انبیا، ائمه اطهار و عصر غیبت و هدایت امت به واسطه ولایت فقیه است، گفت: دین الهی امانتی است که باید به شکل درست و صحیح اجرا شود تا جلوی ظلم و ستم و بی‌عدالتی در حق مردم گرفته شود و اما بزرگوار ما با تحمل تبعید،‌ زندان و مجاهدت‌های چندین ساله توانست برای این ملت در یوم‌الله 22 بهمن نور، عزت و شرف به ارمغان بیاورد و در عصر معاصر حرکتی را انجام دهد که در تاریخ این کشور و عظمت این ملت برای همیشه ماندگار است.

این مسئول تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز که غلبه حق بر باطل بود استکبار جهانی که در جبهه باطل قرار داشت و مقهور انقلاب اسلامی شده است توطئه‌ها و ترفندهای مختلفی را به کار گرفت تا ایران را که جزیره ثبات بوده ناامن کرده و به نقطه اضمحلال و انشقاق سوق دهند.

رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل ابراز داشت: همه می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران به یک جزیره باثبات و امن تبدیل شده چرا که خداوند متعال وعده داده است که مستضعفان را نصرت و یاری می‌کند و ظالمان روزگار را به نقطه اضمحلال و نابودی می‌کشد و همه یقین می‌کنند که انقلاب اسلامی در این عرصه پیروز است و هیچ ابر‌قدرتی نمی‌تواند در برابر این نظام الهی و دینی قد علم کند.

نظر‌پور حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار مهم، ضروری و حیاتی برشمرد و افزود: همانگونه که امام راحل (ره) تاکید کردند حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است به طوری که حتی از نماز یومیه نیز الزامی‌تر است چرا که اگر لحظه‌ای مردم از پشتیبانی نظام غفلت کرده و پا عقب بشکند اشرار در این کشور مسلط شده و تمام دستاوردهای 35 ساله تضعیف می‌شود.

وی در پایان گفت‌: بزرگترین برجستگی انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و قرآن در این کشور است که در سایه این مبانی محکم همه باید تلاش کنیم تا به نقطه اتحاد رسیده و از افتراق دوری کنیم که در این باب رسانه‌ها و مطبوعات نقش حیاتی و اساسی دارند.

انتهای پیام/62001/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول