اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش همدان خبر داد

تلاش برای کیفی‌سازی برنامه‌های دهه فجر در مدارس

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا با کیفی‌بخشی برنامه‌های دهه فجر ارزش‌های انقلاب را به نسل‌های آینده به بهترین شکل انتقال دهند.

تلاش برای کیفی‌سازی برنامه‌های دهه فجر در مدارس

حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری برنامه‌های مختلف و با کیفیت در دهه فجر امسال در مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: آموزش و پرورش با تشکیل یک کمیته مستقل برای اجرای برنامه‌های مفید در مدارس برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با بیان اینکه دو برنامه شاخص و مهم در آموزش و پرورش برنامه‌ریزی شده بیان داشت: برنامه نخست نواختن زنگ گلبانگ انقلاب همزمان با سراسر کشور به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: برنامه شاخص دوم مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن ماه و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان همدانی است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا برنامه‌ها برای دانش‌آموزان از حالت یکنواختی خارج شده و جذابیت و جنبه‌های هنری در آن رعایت شده باشد.

مظاهری تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا با کیفی‌بخشی برنامه‌های دهه فجر ارزش‌های انقلاب را به نسل‌های آینده به بهترین شکل انتقال دهند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی موهبتی الهی است که باید در تاریخ برای جهانیان ثبت شود چراکه خون‌های زیادی برای حفظ این انقلاب داده شده است، .

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان در پایان سخنانش گفت: برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان‌ها هم تدارک دیده شده که در ایام دهه فجر برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89007/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول