اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز خبر داد

برگزاری 31 برنامه شاخص در دهه فجر در شهرستان نطنز

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز گفت: در دهه فجر امسال در سطح شهرستان نطنز 31 برنامه شاخص اجرا خواهد شد

برگزاری 31 برنامه شاخص در دهه فجر در شهرستان نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محمد زکی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه‌‌ای که به ریاست آقای درستی معاون فرماندار و با حضور روسای کمیته‌های تخصصی در محل فرمانداری نطنز برگزار شد، هماهنگی‌های لازم به منظور اجرای هرچه با شکوهتر برنامه‌ها در طول ایام دهه مبارک فجر به عمل آمد.

وی افزود: برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر موجب امیدواری دوستداران نظام اسلامی است و همه ما باید با تمام توان در این زمینه فعال باشیم که در این ارتباط با تشکیل کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر، گروه‌ها و اقشار مختلف اجتماعی درگیر فعالیت‌های دهه فجر شده‌اند.

مسئول شورای تبلیغات اسلامی نطنز نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، افتتاح نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری نشست با موضوع سبک زندگی اسلامی در پایگاه بسیج قمر بنی هاشم نطنز، نشست تخصصی جوانان و انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی نطنز و گلباران و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان را از جمله برنامه‌های اجرایی در این دهه مبارک برشمرد.

وی بازدید و افتتاح طرح‌های کمیته‌های روستایی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، همایش کوه گشت خانوادگی در ارتفاعات نطنز، برگزاری همایش شورای سایبری در حوزه مالک اشتر، برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی در دبیرستان امام خمینی (ره) نطنز، برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت حضرت معصومه (س) و همنوایی با آحاد مردم ایران اسلامی و شرکت در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های شاخص شهرستان عنوان کرد.

زکی‌زاده افزود: برنامه‌های فوق مربوط به بخش مرکزی  نطنز است و برنامه‌های اجرایی در بخش بادرود را ظرف دو روز آینده به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی شهرستان نطنز در ایام دهه فجر در روستاها حضور می‌یابند و ادارات در روستاها قسمتی از برنامه‌ها را برگزار می‌کنند و در شادی مردم شریک می‌شوند.

انتهای پیام/63025/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول