اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

برگزاری 8 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در اهواز

فرماندار اهواز گفت: همزمان با فرارسیدن سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از هشت هزار برنامه برای اجرا در مرکز استان تدارک دیده شده است.

برگزاری 8 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در اهواز

عبدالعزیز فدعمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: 17 کمیته در ستاد دهه فجر اهواز فعال هستند که در کنار نهادهای مردمی برنامه‌های متنوعی را برای دهه فجر امسال پیش بینی کرده‌اند.

وی افزود: در نخستین روز دهه فجرمبارک فجر که به نام امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده علاوه بر مراسم استقبال نمادین که در فرودگاه اهواز انجام می‌گیرد، رژه نمادین موتورسواران از فرودگاه تا گلزارشهدا اجرا و مسئولان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و با مقام شامخ ولایت تجدید بیعت می‌‌کنند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه هشت هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در اهواز تدارک دیده شده است ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس اهواز از دیگر برنامه‌های سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری جشن‌های دانش آموزی در مدارس شهری و روستایی، همایش یاوران معروف با موضوع انقلاب‌شناسی، همایش یاوران ولایت، نشستهای تربیت سیاسی، محافل شعر انقلاب از برنامه‌های دهه فجر در حوزه آموزش و پرورش است.

فدعمی در رابطه با دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر گفت: سخنرانی راویان انقلاب در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف، همایش بهداشت‌یاران مدارس و مسابقه عکاسی تصویر بر‌تر از راهپیمایی 22 بهمن از جمله سایر برنامه‌هاست.

وی عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی شامل مسابقات فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی، جنگ‌های شادی، مراسمهای شب شعر و خاطره گویی، مسابقات مذهبی و محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اردوهای زیارتی و راهیان نور و افتتاح پروژه‌های عمرانی نیز از سوی دستگاه‌های اجرایی مختلف برای این ایام تدارک دیده شده است.

فرماندار اهواز با بیان اینکه به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با آرمانهای والای آن بزرگواران، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا انجام می‌شود اذعان کرد: این مراسم روز پنجشنبه 17 بهمن که بنام انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده در محل گلزار شهدا برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اهواز افزود: روز 22 بهمن نیز به نام انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نامگذاری شده و در این روز همچون سال‌های گذشته راهپیمایی با شکوه 22 بهمن با حضور مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان اهواز همگام با سایر نقاط میهن اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/72011/ب۳۰/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول