اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جدید شورای شهر گرگان:

مرکز گلستان باید پایتخت طبیعت‌گردی ایران شود

عضو جدید شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه مرکز گلستان از مواهب طبیعی و خدادادی فراوانی برخوردار است، گفت: مرکز گلستان باید پایتخت طبیعت‎گردی و اکوتوریسم ایران شود.

مرکز گلستان باید پایتخت طبیعت‌گردی ایران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا پزشک‌پور امشب در مراسم تحلیف خود در پنجاه و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: گرگان با داشتن مواهب الهی می‎تواند در جذب گردشگر موفق عمل کند.

وی تصریح کرد: اکنون که فرصت خدمتگزاری در شورای شهر گرگان از طرف خداوند متعال و مردم به بنده محول شده است امیدوارم که بتوانم در پایان دوره روسپید باشم.

مرکز گلستان قابلیت پیشرفت در همه زمینه‎ها را دارد

این عضو شورا از مردم گرگان که در 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی زمینه‎ساز شورآفرینی در جامعه شدند قدردانی کرد و افزود: خود را مدیون می‎دانم و هزاران برابر بیشتر وقت خود را صرف خدمت‎رسانی خواهم کرد تا به همراه سایر اعضا بتوانیم قدم‎های مثبت و ارزنده‎ای برداریم.

پزشک‌پور بیان داشت: باید گرگان را طوری بسازیم که در حد و شأن مردم شریف باشد چراکه گرگان به عنوان مرکز استان قابلیت پیشرفت در همه زمینه‎ها را دارد.

وی از اعضای دوره چهارم خواست که با تعامل و همدلی دست به دست یکدیگر دهند و همراه با سایر مسئولان، شهرستان گرگان را به جایگاه اصلی خود برسانند.

گرگان باید به وسایل و تجهیزات پیشرفته پزشکی مجهز شود

عضو شورای اسلامی شهر گرگان به شعار تبلیغاتی خود قبل از انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از شعارهایم این بود که گرگان باید به وسایل و تجهیزات پیشرفته پزشکی مجهز شود تا بیماران مجبور نباشند برای مداوا به شهرهای بزرگ اعزام شوند.

پزشک‌پور ادامه داد: ما در مرکز استان باید مراکز فوق تخصصی گوناگون نظیر مرکز فوق تخصص کلیه، کبد و گوارش را داشته باشیم.

وی در پایان برای عبدالرضا چراغعلی عضو سابق شورای اسلامی شهر گرگان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/83001/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول