اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

بسترهای توسعه در گرگان فراهم می‎شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه رفع کاستی‎ها و نواقص شهری نیازمند برنامه‎ریزی است، گفت: به پشتوانه اراده و خدمت نیروهای مجرب در شورای چهارم بسترهای توسعه در گرگان فراهم می‌شود.

بسترهای توسعه در گرگان فراهم می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در پنجاه و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان که به مناسبت تحلیف علیرضا پزشکپور عضو جدید شورا برگزار شد، وی را فردی توانمند، باتجربه و صاحب فکر خواند و ابراز امیدواری کرد که با ورود این عضو جدید شاهد بالندگی شهر گرگان باشیم.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که بعد از 130 روز تیم شهرداری کامل شد و آن اراده، همت و امیدی که همه برای خدمت به مردم داشتیم شکل واقعی خود را پیدا خواهد کرد.

شورائیان وعده‎های خود را عملیاتی کنند

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه عزم شورائیان برای خدمت‎رسانی به مردم جزم شده است، ابراز داشت: هر یک از اعضا تلاش خواهند کرد قول‎هایی که در 24 خرداد به مردم دادند با تیم 16 نفره که متشکل از 13 عضو شورا، شهردار، سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان و فرماندار شهر گرگان است به ثمر رسانده شود.

گرزین تلاش شبانه‎روزی و برنامه‎ریزی را دو مولفه اساسی در رفع کاستی‎ها و نارسایی‎های شهر گرگان برشمرد و خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا بسترهای توسعه در گرگان آماده شود که این مهم به پشتوانه نیروهای مجرب زمینه تحول را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اراده خدمت در شورا و شهرداری وجود دارد، اظهار داشت: برخورداری از دو مولفه علم و تجربه فرصت خدمت‎رسانی، کار کارشناسی و سرعت در خدمت‎رسانی که در شورای چهارم وجود دارد را تسریع می‎بخشد.

معارفه شهردار جدید گرگان فردا برگزار می‎شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: شورای یکدست در دوره چهارم تلاش خواهد کرد که خدماتی شایسته و در خور شأن مردم ارائه دهد تا در پایان چهار سال خدمت شاهد تحقق وعده‎ها باشیم.

گرزین هدف از برگزاری این مراسم را تکریم و تقدیر از عبدالرضا چراغعلی عضو سابق شورای چهارم و تحلیف علیرضا پزشکپور عضو جدید شورا برشمرد و برای همکاران خود در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی در پایان بیان داشت: معارفه شهردار جدید گرگان فردا سه‎شنبه هشتم بهمن در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود که امید است این تغییرات به نفع جامعه باشد و روح جدیدی در شهر ایجاد کند و شاهد تسریع امور باشیم.  

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول