اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

حکم شهردار گرگان شنبه ابلاغ می‎شود/تودیع و معارفه در روز یکشنبه

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه ساعاتی پیش حکم شهردار گرگان توسط وزیر کشور امضا شده است، گفت: شنبه حکم شهردار گرگان به معاون عمرانی استانداری گلستان ابلاغ می‎شود.

حکم شهردار گرگان شنبه ابلاغ می‎شود/تودیع و معارفه در روز یکشنبه

ناصر گرزین که دیشب برای پیگیری حکم شهردار گرگان به تهران سفر کرده بود امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: کار ابلاغ حکم مسئولیت شهردار گرگان نهایی شده است و امروز هم ما در وزارت کشور پیگیر این موضوع بودیم و امضای نهایی وزیر کشور مانده بود که در پیگیری‎ها به ما نیز اعلام کردند که وزیر در جلسه هیئت دولت است و به محض بازگشت امضای حکم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: خبری هم که به ما دادند این بود که پس از بازگشت از جلسه هیئت دولت امضای حکم شهردار گرگان انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: اما کارهای تشریفات باقی‌مانده است و باید معاونت عمرانی استان گلستان به همراه شهردار گرگان به وزارت کشور مراجعه کنند تا رسماً این ابلاغ انجام شود که به احتمال قوی روز شنبه این موضوع انجام خواهد شد.

گرزین در پاسخ به اینکه آیا این شنبه به شنبه دیگر موکول خواهد شد یا خیر، بیان کرد: طبق هماهنگی‎هایی که انجام شده قرار است که شنبه این اتفاق بیافتد.

وی در خصوص دلیل عدم ابلاغ حکم در روز یکم بهمن‎ماه تاکید کرد: این موضوع را من هم پیگیری کردم و اعلام کردند زمانی که وزیر می‎خواست حکم را امضا کند اصلاحاتی را انجام داد که به این دلیل حکم برگشت خورد و دوباره تنظیم شد و به امضای وزیر رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: شاید یکی از موضوع‎هایی که بیشترین زمان را به خود اختصاص داد موضوع تصویب این حکم در هیئت دولت بود، هرچند که این همه تاخیر برای ما هم پذیرفته شده نیست.

گرزین در خصوص تودیع و معارفه شهردار گرگان خاطر نشان کرد: در صورتی که شنبه ابلاغ انجام شود یکشنبه مراسم تودیع و معارفه را برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: برای مراسم تودیع و معارفه هم در تلاش هستیم که معاون عمرانی وزیر کشور در گرگان حاضر شوند و ما نسبت به حضور وی نظر مثبت داریم و حتما در پیگیری‎های معاون عمرانی استاندار گلستان این درخواست را خواهیم داشت.

انتهای پیام/83004/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول