اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

ابلاغ حکم شهردار گرگان نیازمند پیگیری معاونت عمرانی استانداری گلستان است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: وزارت کشور اعلام کرده که معاونت عمرانی استانداری گلستان پیگیری لازم برای ابلاغ حکم شهردار گرگان را انجام دهد.

ابلاغ حکم شهردار گرگان نیازمند پیگیری معاونت عمرانی استانداری گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر یوسفی که برای پیگیری ابلاغ حکم شهردار گرگان به وزارت کشور رفته بود در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: آخرین خبر موثق این است که قرار شد از دفتر معاونت عمرانی وزارت کشور به معاون عمرانی استانداری گلستان موضوع ابلاغ حکم شهردار گرگان اعلام شود.

وی ادامه داد: اینکه این ابلاغ امروز انجام خواهد شد یا خیر مطرح نشد و تنها اعلام کردند که در اسرع وقت به معاونت عمرانی استانداری گلستان اعلام خواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به این سوال که آیا حکم امضا شده است یا خیر خاطرنشان کرد: صحبتی در خصوص امضا شدن یا نشدن حکم به میان نیامد و تنها اعلام کردند که معاونت عمرانی استانداری گلستان پیگیر ابلاغ حکم شهردار گرگان باشد.

بوسفی تاکید کرد: اصل موضوع تمام شده است و در حال طی شدن تشریفات اداری است و نیاز دارد تا معاونت عمرانی استانداری گلستان این موضوع را پیگیری کند تا ابلاغ حکم از طرف دفتر وزیر کشور به معاونت عمرانی وزارت کشور و در نهایت به معاونت عمرانی استانداری گلستان انجام شود.

وی ابراز داشت:‎ طولانی شدن این روند به دلیل حجم کاری بالای وزیر کشور است و حتی امروز وزیر کشور از صبح تا ظهر در جلسه هیئت دولت بوده است که این جلسات و ماموریت‎های مشابه برای وزیر کشور زیاد است و نیاز به پیگیری بیشتر از طرف استانداری گلستان دارد تا زودتر به نتیجه برسد.

عضو شورای شهر گلستان در پایان تاکید کرد: در هر حال ایراد شکلی یا قانونی در خصوص حکم شهردار گرگان وجود ندارد و این طولانی شدن به دلیل روند کارهای اداری و حجم کاری بالای وزیر کشور است.

انتهای پیام/83004/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول