اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان خبر داد

نصب 50 دوربین ترافیکی متحرک و ثابت در گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از نصب 23 دوربین متحرک و 27 دوربین ثابت در گرگان در طرح توسعه مرکز کنترل ترافیک شهرداری گرگان خبر داد.

نصب 50 دوربین ترافیکی متحرک و ثابت در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین عصر امروز در مراسم بهره‎برداری از طرح توسعه مرکز کنترل ترافیک شهرداری گرگان اظهار داشت: آنچه باعث پیشرفت می‎شود تعامل، کمک و همکاری است.

وی ادامه داد: شهر گرگان با توجه به داشتن ظرفیت‎های خوب می‎تواند در تمام فعالیت‎ها پیشرو باشد که موضوع نظارت در تمام سطوح و به‎خصوص در کنترل نامحسوس ترافیک در شهر گرگان به خوبی وجود دارد.

گرزین گفت: باید بپذیریم امروز عصر کارهای هوشمندانه است و اگر بتوانیم در اجرای قوانین هوشمندانه عمل کنیم می‎توان به خوبی در بالا بردن ضریب امنیت و ایمنی در شهر به خوبی عمل کرد.

وی تاکید کرد: نصب 23 دوربین متحرک و 27 دوربین ثابت در گرگان باعث کمک به موضوع روان‎سازی ترافیک و کاهش تصادفات خواهد شد و هم در بحث فرهنگ‎سازی تردد و رفت و آمد و رانندگی بسیار موثر است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: در این سیستم امروز مانیتورینگ شهرداری گرگان 11 لینک وایرلس وجود دارد که می‎تواند 25 روز ذخیره‎سازی تصاویر را انجام دهد و این دوربین‎ها علاوه بر استفاده در حوزه راهنمایی و رانندگی در حوزه کاهش آسیب‎های اجتماعی نیز می‎تواند یک کار پیشگیرانه انجام دهد.

وی ادامه داد: امیدوارم با این همدلی و همیاری که در بین مسئولان شهری و استانی وجود دارد هر روز به سمت توسعه بیش از پیش این مرکز پیش برویم تا شهر گرگان به عنوان یکی از الگوهای ترافیکی و الکترونیکی به کشور معرفی شود.

گرزین متذکر شد: امیدواریم با اجرای این طرح، پلیس و شهرداری و همه نیروهایی که خادم ملت هستند بتوانند در حوزه نظارتی خود در راستای اجرای قانون به خوبی عمل کنند و از طرف دیگر با اجرای کامل طرح توسعه ترافیکی بتوان مشکلات و معضل‎های ترافیک شهر گرگان را حل کرد.

وی در پایان ابراز داشت: چون این نگاه و این اراده وجود دارد مطمئن هستم در بسیاری از موارد شاهد پیشرفت گرگان خواهیم بود.

انتهای پیام/83004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول