اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم رعایت مقررات انتظامی و شئونات اسلامی

11 واحد صنفی متخلف در راور پلمپ شد

فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: 11 واحد صنفی متخلف در راور به سبب عدم رعایت مقررات انتظامی و شئونات اسلامی با حکم مقام قضایی پلمپ شد.

11 واحد صنفی متخلف در راور پلمپ شد

هادی میرزایی ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در واحدهای صنفی، طرح ساماندهی صنوف و تشدید نظارت بر واحدهای صنفی به‌ صورت مستمر و هدفمند در شهرستان راور به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: از ابتدای ‌سال جاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی راور از یک‌هزار و 795 واحد صنفی به شکل محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

میرزایی تصریح کرد: در مجموع برای 485 واحد صنفی متخلف اخطار پلمپ صادر و 58 واحد صنفی به سبب تکرار تخلفات و عدم پایبندی به مقررات صنفی پلمپ شد.

فرمانده انتظامی راور عنوان کرد: طی هفته گذشته نیز مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری مسئولان اتحادیه‌های صنفی از تعداد 57 واحد صنفی به شکل محسوس در سطح شهر راور بازدید کردند.

وی گفت: در این راستا 11 واحد صنفی متخلف به سبب عدم رعایت مقررات انتظامی و شئونات اسلامی با حکم مقام قضایی پلمپ و 46 واحد صنفی نیز اخطار پلمپ دریافت کردند.

میرزایی با هشدار به تمام‌ واحدهای صنفی اظهار داشت: تمام واحدهای صنفی باید در برابر قانون نظام صنفی دارای پروانه کسب معتبر باشند در غیر این شرایط از فعالیت صنفی آنها برابر مفاد 27 و 28 قانون نظام صنفی و آیین‌نامه اماکن عمومی جلوگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پروانه کسب به عنوان یک گواهینامه برای افراد مشخص و مکان مشخص صادر می‌شود و خرید و فروش یا واگذاری آن به دیگران خلاف قانون نظام صنفی و آیین‌نامه اماکن عمومی است.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول