اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه‌ صنف سفره‌خانه‌های شاهین‌شهر:

لژهای خانوادگی در شاهین‌شهر و میمه پلمب می‌شود

رئیس اتحادیه‌ صنف سفره‌خانه‌های شاهین‌شهر و میمه گفت: مراکزی با عنوان «لژ خانوادگی» تا چند روز دیگر در شاهین‌شهر و میمه پلمب می‌شوند و جواز فک پلمب آن‌ها به هیچ عنوان، دیگر صادر نخواهد شد.

لژهای خانوادگی در شاهین‌شهر و میمه پلمب می‌شود

بهرام عارفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به تازگی دستور پلمب مراکز عرضه قلیان توسط فرماندار، دادستان و مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه صورت گرفت که اتحادیه اصناف از این تصمیم بی‌اطلاع بود.

وی اضافه کرد: اتحادیه صنف سفره‌خانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های شاهین‌شهر و میمه در جریان پلمب و شکستن پلمب مراکز عرضه قلیان در سطح شهرستان نبوده است.

رئیس اتحادیه صنف سفره‌خانه‌های شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: در زمینه پلمب شدن مراکز عرضه قلیان هیچ‌گونه مشورتی با اعضای اتحادیه اصناف و بازاریان شاهین‌شهر و میمه نشده بود.

وی با بیان هم‌اکنون چند روزی است فعالیت این مراکز غیرقانونی دوباره آغاز شده است، تاکید کرد: هم‌اکنون مراکز عرضه قلیان در شهرستان شاهین‌شهر و میمه با نام‌های دیگری مانند «لژ خانوادگی» آغاز ‌شده که پاتوق پسر و دخترهای جوان شده است.

عارفیان تصریح کرد: هیچ سفره‌خانه‌ای در شهرستان شاهین‌شهر و میمه حق عرضه سرویس قلیان را ندارد و ما از تمامی سفره‌خانه‌های فعال در سطح شهرستان تعهد محضری گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: مراکز «لژ خانوادگی» تا چند روز دیگر در شاهین‌شهر و میمه پلمب می‌شوند و جواز فک پلمب آنها به هیچ عنوان، دیگر صادر نخواهد شد.

رئیس اتحادیه‌ صنف سفره‌خانه‌های شاهین‌شهر و میمه با گلایه از مدیران ارشد شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: متأسفانه مدیران ارشد شهرستان شاهین‌شهر و میمه در مسائل مربوط به اصناف و بازاریان با اتحادیه آنها چندان مشورت نمی‌کنند و حتی در بعضی مواقع دخالت نیز می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهکار و برنامه داریم که ظرف دو سال آینده نه به صورت مقطعی بلکه به صورت کامل این‌گونه مراکز غیرقانونی را جمع‌آوری کنیم، ادامه داد: فرماندار شاهین‌شهر و میمه نباید بدون مشورت با اهالی آن صنف یا مجموعه دست به اقدامی بزند، چرا که وحدت بین دو مجموعه از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/63023/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول