اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان آمل:

تالارهای پذیرایی بدون مجوز در آمل پلمب شود

دادستان شهرستان آمل با اشاره به اینکه در ساخت تالار باید سه فاکتور پروانه‌های ساخت، بهره‌برداری و کسب رعایت شود، گفت: با شناسایی تالارهای بدون مجوز نسبت به تعطیلی و پلمب آنها اقلام شود.

تالارهای پذیرایی بدون مجوز در آمل پلمب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی طالبی پیش‌از ظهر امروز در نشست بررسی تالارهای غیرمجاز این شهرستان با ابراز تاسف از وجود این اماکن در آمل اظهار داشت: امروز ما شاهد وجود 76 واحد غیرمجاز فقط در یک صنف هستیم که به صورت غیرقانونی و وقیحانه رشد داشته و سبب نگرانی و تاثر دستگاه‌های قضایی را ایجاد شده‌اند.

دادستان شهرستان آمل افزود: باید با بی‌نظمی و بی‌قانونی برخورد قاطعانه شود.

طالبی خطاب به مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان ادامه داد: قرائت مواد و ماده قانون راحت است، ولی نظارت بر حسن اجرای آن را مسئولان باید مدنظر داشته باشند، مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند که چرا قانون در این زمینه پیگیری نشد و به نظر می‌رسد که در برخی موارد این قوانین نادیده گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در ساخت تالار باید سه فاکتور پروانه‌های ساخت، بهره‌برداری و کسب رعایت شود، اظهار داشت: استعلام باید به موقع انجام شود و امروزه با شناسایی تالارهای بدون مجوز نسبت به تعطیلی و پلمب آنها اقلام شود.

انتهای پیام/86012/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول