اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/159

عظمتی: ایستگاه هواشناسی «جو بالا» دهه‌ فجر در رشت افتتاح می‌شود

فرماندار رشت از افتتاح ایستگاه هواشناسی «جو بالا» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

عظمتی: ایستگاه هواشناسی «جو بالا» دهه‌ فجر در رشت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی ظهر امروز در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان خبرنگاران را سفیران انقلاب نامید و اظهار کرد: خبرنگاران دستاوردهای نظام را به جامعه اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی دهه فجر را پیوند امت با ولایت عنوان کرد و افزود: دهه فجر، دهه حاکمیت دین و احیای اسلام در عصر حاضر است.

عظمتی پیروزی انقلاب اسلامی را به خاطر رهبری هوشمندانه امام (ره) دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی اکنون الگوی تمام آزادی‌خواهان جهان شده است.

فرماندار رشت دهه فجر را روزهای سرنوشت‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی سبب تحولات بسیاری در جهان شده است.

*افزایش 76 درصدی پروژه‌های افتتاحی رشت در دهه فجر

وی در ادامه از افزایش 76 درصدی پروژه‌های افتتاحی عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان رشت خبر داد و یادآور شد: امسال 216 پروژه با 273 میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر افتتاح می‌شود.

عظمتی تعداد 12 پروژه را مربوط به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: پروژه‌های مذکور با سرمایه‌گذاری 231 میلیارد تومان و اشتغالزایی 576 نفر همزمان با دهه فجر در رشت افتتاح می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح 204 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه بخش دولتی همزمان با دهه فجر در این شهرستان، خاطرنشان کرد: 42 میلیارد تومان برای پروژه‌های مذکور هزینه شده است.

وی به افتتاح 29 پروژه عمرانی شهری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: لوله‌گذاری و جمع‌آوری آب‌های سطحی، احداث پل عابر پیاده، عملیات پیاده‌روسازی، عملیات احداث دیوار حفاظتی، اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب شهر رشت و ... از جمله پروژه‌های افتتاحی عمران شهری در شهرستان مذکور است.

عظمتی با بیان اینکه بازسازی استودیوی سه سیما و کتابخانه روستای «طرازکوه» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت افتتاح می‌شود، اظهار کرد: 10 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با دهه فجر در رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رشت، احداث شبکه رادیویی پر ظرفیت پست گیلان و توسعه شبکه مخابرات استان را از جمله پروژه‌های افتتاحی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان اعلام کرد.

وی با اشاره به بهسازی و نوسازی ایستگاه هواشناسی رشت، تصریح کرد: ایستگاه‌های کشاورزی، هواشناسی «جو بالا» و هواشناسی فرودگاه سردار جنگل همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/84001/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول